Quote from Guest on 15 August 2010, 18:45God Kväll
Först en tanke till dom två som avled under Midnattsloppet.Nu till min fundering.Jag har tänkt att springa Lidingö Ultra nästa år hur mycket skall man träna osv.
God Kväll
Först en tanke till dom två som avled under Midnattsloppet.Nu till min fundering.Jag har tänkt att springa Lidingö Ultra nästa år hur mycket skall man träna osv.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:55Framför allt ska du vara frisk.
Framför allt ska du vara frisk.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 19:02Så mycket du kan/orkar utan att bli skadad 😉
Att börja idag är nog bästa rådet jag kan ge dig utan att veta din bakgrund.
Så mycket du kan/orkar utan att bli skadad 😉
Att börja idag är nog bästa rådet jag kan ge dig utan att veta din bakgrund.
Quote from Elias Engqvist on 15 August 2010, 20:18Variera fart och distans. Öka mängden långsamt...
Variera fart och distans. Öka mängden långsamt...
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 21:15Hej, kolla på LUs hemsida de har tidigare haft förslag till träningsupplägg där. Tycker att det upplägget ger en bra fingervisning.
Lycka till!
Hej, kolla på LUs hemsida de har tidigare haft förslag till träningsupplägg där. Tycker att det upplägget ger en bra fingervisning.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:37Träna långpass regelbundet med fokus på tid snarare än distans. Träna också på näringsintaget, alltså att äta under löpningen.
Träna långpass regelbundet med fokus på tid snarare än distans. Träna också på näringsintaget, alltså att äta under löpningen.