Quote from Guest on 27 September 2011, 19:29"Halv-ultran", 26 km
http://www.ultra50k.se
"Halv-ultran", 26 km
Quote from Elias Engqvist on 27 September 2011, 19:39Finns det mini-ultra också? 100m typ?
Finns det mini-ultra också? 100m typ?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:47ultrakort? Ingenting kortare än 42km kan väl kallas ultra? I det här sammanhanget låter det längre än Lidingöloppet fast det är kortare :s
ultrakort? Ingenting kortare än 42km kan väl kallas ultra? I det här sammanhanget låter det längre än Lidingöloppet fast det är kortare :s
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:59Det är ju lite svårt att förklara för andra mindre insatta vad det är för tävling: -"Lidingö Ultra är ett lopp som går på våren och är längre än det vanliga Lidingöloppet. Halva den ska jag springa!"
Det är ju lite svårt att förklara för andra mindre insatta vad det är för tävling: -"Lidingö Ultra är ett lopp som går på våren och är längre än det vanliga Lidingöloppet. Halva den ska jag springa!"
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:33Det jag inte förstår är att det inte ens är halva ultran. Det är halva ultran + 1. (?)
Det jag inte förstår är att det inte ens är halva ultran. Det är halva ultran + 1. (?)
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:47Det hade varit synnerligen udda att förlägga målgången vid 25km när Lidingövallen ligger vid 26...
Det hade varit synnerligen udda att förlägga målgången vid 25km när Lidingövallen ligger vid 26...
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 20:50Ja. Ok. Är ultran 50 eller 52 km?
Ja. Ok. Är ultran 50 eller 52 km?
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:16Eftersom arrangörerna kallar den Lidingö Ultra 50K... Ingenstans på hemsidan påstår de att kortisen är halva däremot, så det får väl stå för TS då.
Eftersom arrangörerna kallar den Lidingö Ultra 50K... Ingenstans på hemsidan påstår de att kortisen är halva däremot, så det får väl stå för TS då.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:20Fortfarande ont i låren, men detta känns ju klockrent. Kul med en lite annorlunda bansträckning jämfört med LL.
50 km låter vansinnigt, men 26 km låter lagom, fick kramp efter 24,5 km i lördags... 🙂
Fortfarande ont i låren, men detta känns ju klockrent. Kul med en lite annorlunda bansträckning jämfört med LL.
50 km låter vansinnigt, men 26 km låter lagom, fick kramp efter 24,5 km i lördags... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 21:20Okej. Sorry. Hängde upp mig lite på "halva". Släpper det nu. Glömt! 😀
Okej. Sorry. Hängde upp mig lite på "halva". Släpper det nu. Glömt! 😀