Quote from Guest on 23 September 2011, 08:59Ser i deras beskrivning att jag förväntas få i mig 4st s.k. GT-tabletter under loppets gång. Någon som har erfarenhet av hur det funkar i praktiken? Jag har sugit på en sån där tablett innan start någon gång, men då var det just innan start. Känns inte op
Ser i deras beskrivning att jag förväntas få i mig 4st s.k. GT-tabletter under loppets gång. Någon som har erfarenhet av hur det funkar i praktiken? Jag har sugit på en sån där tablett innan start någon gång, men då var det just innan start. Känns inte op
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 09:09Jag biter alltid sönder dem och sköljer ner med lite dryck
Jag biter alltid sönder dem och sköljer ner med lite dryck
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 09:41Jag brukar dela dem i två bitar, så går de rätt lätt att tugga i sig även utan vatten. Den andra halvan går ju lättare med hjälp av handsvett:-)
Jag brukar dela dem i två bitar, så går de rätt lätt att tugga i sig även utan vatten. Den andra halvan går ju lättare med hjälp av handsvett:-)
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 13:27Jag har den liggandes vid kinden, byter kind lite då och då, den räcker väldigt länge men tycker det funkar bra trots att den inte är så god =)
Jag har den liggandes vid kinden, byter kind lite då och då, den räcker väldigt länge men tycker det funkar bra trots att den inte är så god =)
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 17:45Jag hade lite problem med dem förra året. Jag brukar ta såna under lopp, men i lite mindre mångder än Enervit delade ut, ungefär en halv åt gången istället? Hursom helst när jag då sprang och sög på dem så var det inte så bra för tandhalsarna. Jag hade i
Jag hade lite problem med dem förra året. Jag brukar ta såna under lopp, men i lite mindre mångder än Enervit delade ut, ungefär en halv åt gången istället? Hursom helst när jag då sprang och sög på dem så var det inte så bra för tandhalsarna. Jag hade i
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 18:25Någon som testat tejpa t.ex. druvsockertabletter kring fingrarna vid lopp? Bara en fundering jag haft ett tag..
Någon som testat tejpa t.ex. druvsockertabletter kring fingrarna vid lopp? Bara en fundering jag haft ett tag..
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 21:23Bara att tugga och svälja. Fördelen med druvsockertabletter är att de drar en del saliv, inte känns hysteriskt torrt, eller klibbigt.
Bara att tugga och svälja. Fördelen med druvsockertabletter är att de drar en del saliv, inte känns hysteriskt torrt, eller klibbigt.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 09:13Då ska ja testa det idag =)
Då ska ja testa det idag =)