Quote from Guest on 27 September 2010, 18:00Hur förebyggar man krampkänningar i vaderna inför Lidingöloppet? Lite sent och fråga det kan tyckas men vill gärna veta inför nästa år.
Hur förebyggar man krampkänningar i vaderna inför Lidingöloppet? Lite sent och fråga det kan tyckas men vill gärna veta inför nästa år.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 18:10Massor av backträning.
Uppför och nedför.Tror jag.
Massor av backträning.
Uppför och nedför.
Tror jag.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 18:11Träning sägs vara bra.
Träning sägs vara bra.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 19:02Tåhävningar skadar säkert inte heller.
Tåhävningar skadar säkert inte heller.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:35Varför kramp uppstår är inte helt säkert, men antagligen beror det på vätskebrist, saltbrist eller överansträngning. För att inte få kramp kan du förbereda musklerna genom fler långpass, mer backträning och styrketräning för de utsatta musklerna och se ti
Varför kramp uppstår är inte helt säkert, men antagligen beror det på vätskebrist, saltbrist eller överansträngning. För att inte få kramp kan du förbereda musklerna genom fler långpass, mer backträning och styrketräning för de utsatta musklerna och se ti
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 22:23Jag trodde det skulle ta slut på träd under Lidinglöppet. Ett tag verkade det vara en krampande löpare var 20:e meter som stod och stönade mot ett träd.
Jag trodde det skulle ta slut på träd under Lidinglöppet. Ett tag verkade det vara en krampande löpare var 20:e meter som stod och stönade mot ett träd.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 22:30Aha,var det kramp de hade,jag trodde de ändrade PH värdet på Lidingö!
Aha,var det kramp de hade,jag trodde de ändrade PH värdet på Lidingö!
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 23:23Jag har faktiskt aldrig sett så många krampande löpare på en och samma eftermiddag.
Jag har faktiskt aldrig sett så många krampande löpare på en och samma eftermiddag.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 06:25Jag trodde det var svampplockare 😉
Jag trodde det var svampplockare 😉
Quote from Nina Schmidt on 28 September 2010, 10:25ja, jösses vad 🙂 många trädflyttare det var i slutet av loppet....och sjukgymnasterna verkade ha fullt upp på sina stationer...
ja, jösses vad 🙂 många trädflyttare det var i slutet av loppet....och sjukgymnasterna verkade ha fullt upp på sina stationer...