Quote from Guest on 30 May 2013, 10:41Mitt mål är att kunna 1) ta mig igenom LL30 km nu till hösten, och 2) springa på under 3 timmar.
Inga speciellt högt satta målsättningar alltså. Jag har sedan ett halvår tillbaka haft problem med ett löparknä, och kan i dagsläget inte springa mer än ca 3
Mitt mål är att kunna 1) ta mig igenom LL30 km nu till hösten, och 2) springa på under 3 timmar.
Inga speciellt högt satta målsättningar alltså. Jag har sedan ett halvår tillbaka haft problem med ett löparknä, och kan i dagsläget inte springa mer än ca 3
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 10:51finns inga saningar utan min egen. hade 3-4 långpass under sommaren hösten som längst 34 km ( en hemsk historia som avslutades med 8 km promenad) annars ett par bättre pass på mellan 18-24 km
landade på 2:52 i sluttidLångpass bortåt 2 timmar tycker jag
finns inga saningar utan min egen. hade 3-4 långpass under sommaren hösten som längst 34 km ( en hemsk historia som avslutades med 8 km promenad) annars ett par bättre pass på mellan 18-24 km
landade på 2:52 i sluttid
Långpass bortåt 2 timmar tycker jag
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 11:02Ju längre pass, desto bättre kommer det att gå. Sanningen är enkel och brutal 🙂
Ju längre pass, desto bättre kommer det att gå. Sanningen är enkel och brutal 🙂
Quote from Elias Engqvist on 31 May 2013, 21:30Jag körde många 17km-pass i backig skogsterräng senast och sprang som 63-åring på 3:19 - så du kan säkert klara 3:00-gränsen med motsvarande träning!
Jag körde många 17km-pass i backig skogsterräng senast och sprang som 63-åring på 3:19 - så du kan säkert klara 3:00-gränsen med motsvarande träning!