Quote from Guest on 20 September 2010, 19:16Hej,
Jag kan tyvärr inte ställa upp i årets lopp. Säljer min plats kontakta mig på niclas@schonnings.se
Hej,
Jag kan tyvärr inte ställa upp i årets lopp. Säljer min plats kontakta mig på niclas@schonnings.se
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 19:26"Överlåtes" betyder ju att det sker utan vederlag, dvs gratis !?
"Överlåtes" betyder ju att det sker utan vederlag, dvs gratis !?
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 21:45Tyvärr så är inget gratis. Namnbyte tar LL 300 kronor.
Men tack för att du påpekade ordvalet.
/Niclas
Tyvärr så är inget gratis. Namnbyte tar LL 300 kronor.
Men tack för att du påpekade ordvalet.
/Niclas
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 21:47Ja det närmar sig tusenlappen om man skall köpa för samma pris som den som anmält sig + namnändringsavgiften. Jag tycker det är ohemult för att trängas med 18000 andra i ett motionsspår - förplägnaden är väl i princip en banan i bästa fall.
Ja det närmar sig tusenlappen om man skall köpa för samma pris som den som anmält sig + namnändringsavgiften. Jag tycker det är ohemult för att trängas med 18000 andra i ett motionsspår - förplägnaden är väl i princip en banan i bästa fall.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 23:23Så kan man ju välja att se på saken, eller så ser man det som en otroligt trevligt och social tillställning. En riktig folkfest som bjuder på så mycket mer än banan och andra materiella ting.
Men vist kan jag hålla med om att när priset kryper upp mot 10
Så kan man ju välja att se på saken, eller så ser man det som en otroligt trevligt och social tillställning. En riktig folkfest som bjuder på så mycket mer än banan och andra materiella ting.
Men vist kan jag hålla med om att när priset kryper upp mot 10
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 23:32Om man anmälde sig i tid kostade det 475:-.
Om man anmälde sig i tid kostade det 475:-.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 07:24Om man bor en bit ifrån, kostar det lätt en tusenlapp at ta sig dit och hem igen.
Om man bor en bit ifrån, kostar det lätt en tusenlapp at ta sig dit och hem igen.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 08:27Men det kan väl knappast Lidingöloppet lastas för?
Men det kan väl knappast Lidingöloppet lastas för?
Quote from ellen olsson on 21 September 2010, 09:16Det kan de absolut lastas för! Det är ju deras idé att arrangera loppet på Lidingö!
Det kan de absolut lastas för! Det är ju deras idé att arrangera loppet på Lidingö!
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 09:42(t+)
(t+)