Quote from Guest on 3 August 2010, 13:08Ni som sprungit båda dessa lopp:
Vilket är jobbigast?Vet att det är två väldigt olika lopp, men ändå!
Ni som sprungit båda dessa lopp:
Vilket är jobbigast?
Vet att det är två väldigt olika lopp, men ändå!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:18Jag tyckte att Sthlm marathon var mycket jobbigare. Det är längre och det är asfalt. Jag var väl inte så jättetrött konditionsmässigt men jag hade ont i benen och knäna.
Jag var absolut trött i benen efter LL också, men inte på samma sätt.
För mig är de
Jag tyckte att Sthlm marathon var mycket jobbigare. Det är längre och det är asfalt. Jag var väl inte så jättetrött konditionsmässigt men jag hade ont i benen och knäna.
Jag var absolut trött i benen efter LL också, men inte på samma sätt.
För mig är de
Quote from Camilla Höög on 3 August 2010, 13:24Jag tycker att Stockholm Marathon var jobbigare pga. den längre distansen och därmed också den längre tiden.
Jag tycker att Stockholm Marathon var jobbigare pga. den längre distansen och därmed också den längre tiden.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:41Jag har sprungit två Lidingölopp. Ett flöt på bra och det andra var skitjobbigt.
Jag har även sprungit två Stockholm marathon, båda skitjobbiga.
Åland marathon 2006 hade jag ett enormt flyt och jag kände mig stark hela vägen.
Frankfurt 2007 var också e
Jag har sprungit två Lidingölopp. Ett flöt på bra och det andra var skitjobbigt.
Jag har även sprungit två Stockholm marathon, båda skitjobbiga.
Åland marathon 2006 hade jag ett enormt flyt och jag kände mig stark hela vägen.
Frankfurt 2007 var också e
Quote from Jonas Täng on 3 August 2010, 13:46Oiiii detta är en ständigt återkommande diskussion i löparkrestar 🙂
Du får helt enkelt springa båda och sedan fundera ut var just DU tycker!
Oiiii detta är en ständigt återkommande diskussion i löparkrestar 🙂
Du får helt enkelt springa båda och sedan fundera ut var just DU tycker!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:59Jag röstar också på att maran är jobbigast, pga den längre distansen. Värme och asfalt bidrog kanske också lite.
Har sprungit Sthlm 5ggr och aldrig blivit nöjd med resultatet. En gång tog jag ut misslyckandet i förväg kring 25-30km och efter att ha tagit
Jag röstar också på att maran är jobbigast, pga den längre distansen. Värme och asfalt bidrog kanske också lite.
Har sprungit Sthlm 5ggr och aldrig blivit nöjd med resultatet. En gång tog jag ut misslyckandet i förväg kring 25-30km och efter att ha tagit
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:00STHLM marathon är jobbigare. JAg håller på ca 2 tim på lidingöloppet men 3 tim på maran. I teorin skulle man kunna tänka sig att LL är en terränglöpning och lite jobbigare och att det skulle ta ut att det är kortare. Nu är LL mycket lättlöpt bana så att d
STHLM marathon är jobbigare. JAg håller på ca 2 tim på lidingöloppet men 3 tim på maran. I teorin skulle man kunna tänka sig att LL är en terränglöpning och lite jobbigare och att det skulle ta ut att det är kortare. Nu är LL mycket lättlöpt bana så att d
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 16:35Stockholm är jobbigare. Mer behöver man inte säga.
Stockholm är jobbigare. Mer behöver man inte säga.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:21Nu har inte jag sprungit något av loppen, men maken min har gjort det. Han tyckte Lidingö var klart värst, men han hade tränat för dåligt med backträning. Han är en riktig "milslukare" så för honom var Lidingö värre eftersom det inte är lika flackt som St
Nu har inte jag sprungit något av loppen, men maken min har gjort det. Han tyckte Lidingö var klart värst, men han hade tränat för dåligt med backträning. Han är en riktig "milslukare" så för honom var Lidingö värre eftersom det inte är lika flackt som St
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 18:24Anders S formulerar mina åsikter bättre än jag kan göra själv. (t+)
Anders S formulerar mina åsikter bättre än jag kan göra själv. (t+)