Quote from Guest on 27 September 2011, 17:393 dar efter Lidingöloppet så börjar värsta stelheten i låren ge sig. Det som kvarstår som bekymrar är det onda på utsida av foten som kom dagen efter Lidingö. Området där jag har ont är ca 2 cm under fotknölen och sedan ca 2 cm framåt på fotens utsida. De
3 dar efter Lidingöloppet så börjar värsta stelheten i låren ge sig. Det som kvarstår som bekymrar är det onda på utsida av foten som kom dagen efter Lidingö. Området där jag har ont är ca 2 cm under fotknölen och sedan ca 2 cm framåt på fotens utsida. De
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 17:49När jag får ont på ett nytt ställe så går jag till www.hemovningar.se o gör nån eller några av de övningar de föreslår. Sen är det alltid bra att promenerar på skogsstigar barfota, det hjälper mot många krämpor. Vill du ha profesionell hjälp så är oftast
När jag får ont på ett nytt ställe så går jag till http://www.hemovningar.se o gör nån eller några av de övningar de föreslår. Sen är det alltid bra att promenerar på skogsstigar barfota, det hjälper mot många krämpor. Vill du ha profesionell hjälp så är oftast
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:22Det var en bra länk
Det var en bra länk