Quote from Guest on 25 March 2010, 10:17Sista anmälningsdag: fredag 20 augusti 2010
Startort: Lidköping
Startplats: Framnäs IP
Arrangör: Lidköpings IS, IF Heimer
Box 868
531 18 LidköpingArrangör telefon: 0510-206 57 0510-206 57
Arrangör fax: 0510-206 57
Kontaktperson: Håkan Albi
Sista anmälningsdag: fredag 20 augusti 2010
Startort: Lidköping
Startplats: Framnäs IP
Arrangör: Lidköpings IS, IF Heimer
Box 868
531 18 Lidköping
Arrangör telefon: 0510-206 57 0510-206 57
Arrangör fax: 0510-206 57
Kontaktperson: Håkan Albi
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 10:27Ska det bli marathon också? Då kanske man ska fundera på att öka distanspassen o debutera på hemmaplan alltså?!?
Ska det bli marathon också? Då kanske man ska fundera på att öka distanspassen o debutera på hemmaplan alltså?!?
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 10:31Det är dessutom Veteran SM på marathon om man skulle ha åldern inne.
Det är dessutom Veteran SM på marathon om man skulle ha åldern inne.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 10:48Snygg passning 😉 Men jag är väldigt ung vad gäller löpning o har ingen aaning om när man får kalla sig Veteran.. Kanske har passerat det stadiet.. 😀
Snygg passning 😉 Men jag är väldigt ung vad gäller löpning o har ingen aaning om när man får kalla sig Veteran.. Kanske har passerat det stadiet.. 😀
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:1235 år va? 🙂
35 år va? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:45Ok!
Ok!
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 19:33Undrar om jag inte ska åka dit å kuta ändå.! Visst är det en djävla lång bit från Månkarbo...men å andra sidan att få ha startat i ett riktigt SVENSK MÄSTERSKAP I MARATHON det är ju verkligen inte illa det...Tja sen är det ju ett veteran-mästerskap men ve
Undrar om jag inte ska åka dit å kuta ändå.! Visst är det en djävla lång bit från Månkarbo...men å andra sidan att få ha startat i ett riktigt SVENSK MÄSTERSKAP I MARATHON det är ju verkligen inte illa det...Tja sen är det ju ett veteran-mästerskap men ve
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 20:49Hej Anita, festligt, vi bor ju nästan grannar!
Jag går också och grubblar på om det är maraton man ska satsa på tills dess... Har sprungit aktivt ungefär lika länge (ett drygt år, denna omgången) och siktar mot Göteborgsvarvet nu i maj.
Är det rimligt
Hej Anita, festligt, vi bor ju nästan grannar!
Jag går också och grubblar på om det är maraton man ska satsa på tills dess... Har sprungit aktivt ungefär lika länge (ett drygt år, denna omgången) och siktar mot Göteborgsvarvet nu i maj.
Är det rimligt
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 08:10Kjell! Om du kommer hit måste jag ju springa! Du hare, jag sist 😉
Är det inte fler som vill komma hit o springa???
Helen! Kul! Jag nosar ju lite på det där med maraton, men hua va långt..
Om det blir, så jag paxar sistaplatsen 😉
Kjell! Om du kommer hit måste jag ju springa! Du hare, jag sist 😉
Är det inte fler som vill komma hit o springa???
Helen! Kul! Jag nosar ju lite på det där med maraton, men hua va långt..
Om det blir, så jag paxar sistaplatsen 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:32@kjell om du inte är orolig för att jag pratar ihjäl dig så kan vi samåka från Uppsala! det blir säkert någon/några till från Klubben som åker.
@kjell om du inte är orolig för att jag pratar ihjäl dig så kan vi samåka från Uppsala! det blir säkert någon/några till från Klubben som åker.