Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Framför allt är befolkningen mer kontinentalt trevliga, måste vara den sydliga belägenheten.

Den där Halland-såsen lär vara god till vaniljglass!

Jag tycker den är överskattad som glasstillbehör men det finns god glass att köpa i anknytning till nämnda sås.

Jag kanske tänkte på Hallon-sås - lite förvirrad just nu!

Tillbaka till ämnet!

Fubeat är en stor site med massvis med funktionalitet, den har också en hel del buggar som bör rättas till så fort som möjligt. Olle jobbar förhoppningsvis för att. även kunna få in pulsdata från Suunto och polar.

Det som Olle ska

Jag tycker att det är bra att se skillnad på tävlingar som är i en stor stad och de som är utanför, dvs. om jag söker på Västergötland så slipper jag Göteborg och tvärtom.

Jag tycker att buggar har större prioritet än utveckling av nya funktioner. Att ta in pulsdata från Polar och Suunto är att betrakta som utveckling av ny funktion.

Sen är det såklart en rent filosofisk fråga om det är en bugg eller en önskvärd funktion

Olle gör ett grymt jobb med funbeat!

Ja precis är det en bugg eller en önskad funktionalitet... Jag tror ju inte att det är många skåningar som inte vet att malmö ligger i skåne

Det lärde man sig i tredje klass och har även besökt, för att se så det stämmer.