Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 21:04Framför allt är befolkningen mer kontinentalt trevliga, måste vara den sydliga belägenheten.
Framför allt är befolkningen mer kontinentalt trevliga, måste vara den sydliga belägenheten.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 22:00Den där Halland-såsen lär vara god till vaniljglass!
Den där Halland-såsen lär vara god till vaniljglass!
Quote from ellen olsson on 20 May 2008, 22:52Jag tycker den är överskattad som glasstillbehör men det finns god glass att köpa i anknytning till nämnda sås.
Jag tycker den är överskattad som glasstillbehör men det finns god glass att köpa i anknytning till nämnda sås.
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 22:55Jag kanske tänkte på Hallon-sås - lite förvirrad just nu!
Jag kanske tänkte på Hallon-sås - lite förvirrad just nu!
Quote from Bjarne Lewin on 21 May 2008, 07:59Tillbaka till ämnet!
Fubeat är en stor site med massvis med funktionalitet, den har också en hel del buggar som bör rättas till så fort som möjligt. Olle jobbar förhoppningsvis för att. även kunna få in pulsdata från Suunto och polar.
Det som Olle ska
Tillbaka till ämnet!
Fubeat är en stor site med massvis med funktionalitet, den har också en hel del buggar som bör rättas till så fort som möjligt. Olle jobbar förhoppningsvis för att. även kunna få in pulsdata från Suunto och polar.
Det som Olle ska
Quote from Camilla Höög on 21 May 2008, 08:01Jag tycker att det är bra att se skillnad på tävlingar som är i en stor stad och de som är utanför, dvs. om jag söker på Västergötland så slipper jag Göteborg och tvärtom.
Jag tycker att det är bra att se skillnad på tävlingar som är i en stor stad och de som är utanför, dvs. om jag söker på Västergötland så slipper jag Göteborg och tvärtom.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 08:33Jag tycker att buggar har större prioritet än utveckling av nya funktioner. Att ta in pulsdata från Polar och Suunto är att betrakta som utveckling av ny funktion.
Sen är det såklart en rent filosofisk fråga om det är en bugg eller en önskvärd funktion
Jag tycker att buggar har större prioritet än utveckling av nya funktioner. Att ta in pulsdata från Polar och Suunto är att betrakta som utveckling av ny funktion.
Sen är det såklart en rent filosofisk fråga om det är en bugg eller en önskvärd funktion
Quote from j sollerman on 21 May 2008, 08:36Olle gör ett grymt jobb med funbeat!
Olle gör ett grymt jobb med funbeat!
Quote from Bjarne Lewin on 21 May 2008, 08:39Ja precis är det en bugg eller en önskad funktionalitet... Jag tror ju inte att det är många skåningar som inte vet att malmö ligger i skåne
Ja precis är det en bugg eller en önskad funktionalitet... Jag tror ju inte att det är många skåningar som inte vet att malmö ligger i skåne
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 08:48Det lärde man sig i tredje klass och har även besökt, för att se så det stämmer.
Det lärde man sig i tredje klass och har även besökt, för att se så det stämmer.