Quote from Guest on 26 February 2011, 10:45"Like to run"
Tävlingen för alla sociala media fans.
På onsdag 2 mars lägger du in i din Facebook status under 24 timmar:
"För varje "like" springer jag 1 km till helgen"sedan utför du uppdraget under helgen, sliter, kämpar och springer för att när
"Like to run"
Tävlingen för alla sociala media fans.
På onsdag 2 mars lägger du in i din Facebook status under 24 timmar:
"För varje "like" springer jag 1 km till helgen"
sedan utför du uppdraget under helgen, sliter, kämpar och springer för att när
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 10:55Trevlig idé (t+)
Trevlig idé (t+)
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 11:31Helt klart en trevlig idé, men jag vet inte om jag vågar! 😉 Jag ska ju orka ro det i land också!
Helt klart en trevlig idé, men jag vet inte om jag vågar! 😉 Jag ska ju orka ro det i land också!
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 11:34För många vänner?
För många vänner?
Quote from Jonny Persson on 26 February 2011, 11:34Det kan bli intressant om det kommer in 150-200 likes... Det ligger inte i min träningsplan.
Det kan bli intressant om det kommer in 150-200 likes... Det ligger inte i min träningsplan.
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 11:38Erik; Nja, snarare att jag inte klarar springa så särskilt långt. Det längsta jag sprungit är strax över milen. Och då räcker det med att 10+ trycker på knappen....
Erik; Nja, snarare att jag inte klarar springa så särskilt långt. Det längsta jag sprungit är strax över milen. Och då räcker det med att 10+ trycker på knappen....
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 11:40Vad skulle du klar 1 minut eller 100 meter per Like?
Vad skulle du klar 1 minut eller 100 meter per Like?
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 11:46Vad menar du?
Vad menar du?
Quote from Magnus Gelang on 26 February 2011, 11:48Kul idé, men vette katten om jag vågar.
Kul idé, men vette katten om jag vågar.
Quote from Magnus Gelang on 26 February 2011, 11:49Men man kan göra en fuling och lägga in när man tror att det är som minst folk online och sen när folket är online igen så har min status ramlat långt ner på deras startsidor att de inte ser den 😉
Men man kan göra en fuling och lägga in när man tror att det är som minst folk online och sen när folket är online igen så har min status ramlat långt ner på deras startsidor att de inte ser den 😉