Quote from Magnus Gelang on 28 February 2011, 14:50Hehe fast det var jag, Åsa, som ställde frågan 😀
Jag ska nog göra detta,,,,,frågan är bara när på onsdag det är som mest strategiskt att sätta upp statusen 😀
Hehe fast det var jag, Åsa, som ställde frågan 😀
Jag ska nog göra detta,,,,,frågan är bara när på onsdag det är som mest strategiskt att sätta upp statusen 😀
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 16:50Herregud. Jag vet inte om jag vågar!
Herregud. Jag vet inte om jag vågar!
Quote from Magnus Gelang on 28 February 2011, 19:26Jag kom på att jag nog inte har tid alls att jogga i helgen så jag bangar,,,,denna gång 😀
Jag kom på att jag nog inte har tid alls att jogga i helgen så jag bangar,,,,denna gång 😀
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 12:13Klart du vagar Jona!
Klart du vagar Jona!
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:46Jag gillar idén. Frågan är hur många Facebookvänner jag har som också gillar idén...
Jag gillar idén. Frågan är hur många Facebookvänner jag har som också gillar idén...
Quote from Pernilla Liljegren on 1 March 2011, 20:48Har man 356 "vänner" verkar det lite riskabelt om man inte vill ha väldigt mkt att göra till helgen.
Har man 356 "vänner" verkar det lite riskabelt om man inte vill ha väldigt mkt att göra till helgen.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:54Jag har ett ganska moderat antal facebookvänner så jag skulle nog komma skapligt lätt undan för jag tror inte de skulle generera så många likes. Nu till helgen tänker jag dock inte riskera barn-myset genom att göra ett test av saken. 😀
Jag har ett ganska moderat antal facebookvänner så jag skulle nog komma skapligt lätt undan för jag tror inte de skulle generera så många likes. Nu till helgen tänker jag dock inte riskera barn-myset genom att göra ett test av saken. 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 07:58Nu är det igång!!
Jag har efter 5min har jag redan 5 "gilla" (t+)
Nu är det igång!!
Jag har efter 5min har jag redan 5 "gilla" (t+)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 08:30Ha-ha, jag blev så nyfiken om jag skulle få några gilla så nu slängde jag också upp det på fejan. 😀
Ha-ha, jag blev så nyfiken om jag skulle få några gilla så nu slängde jag också upp det på fejan. 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 12:51Hua! nu har jag lagt upp statusuppdateringen. Hoppas jag hinner göra något annat än att springa i helgen... 😉
Hua! nu har jag lagt upp statusuppdateringen. Hoppas jag hinner göra något annat än att springa i helgen... 😉