Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarLike to Run
You need to log in to create posts and topics.

Det svider i min hals, så jag vet inte om jag bör testa, fast det vore ett kul experiment ... Men det är ju inget om man fuskar, eller hur?
eller åberopar sjukdom. Skjuta på själva utförandet tills nästa helg?

@ Lingan, blir det för mycket så får du kanske ta till cykeln eller skidorna för att samla kilometer!

Avrapportering på Funbeat nästa vecka! Vad säger ni?

"Avrapportering på Funbeat nästa vecka! Vad säger ni?"

Givetvis! 🙂

Än så länge ligger det inom rimlighetens gräns (iaf om jag delat upp det eller tar och varvar jogg och gång); 15 km!

Nu är min röstning avslutad!

Det var 42 goa vänner som klickade på "Gilla" knappen. Så 42km blir det under helgen!

Min plan är att dela upp det till 28km på Lördag, och 14km på Söndag.

Det skall inte vara några problem vädret skall vara gynnsamt så det

Jag blir ju riktigt besviken på mina vänner nu. Min status har varit uppe i sex timmar snart (vilket betyder att den halkat rätt långt ner i feeden) och jag har bara fått 29 gilla än så länge. Jag var ju beredd på att springa 100 km i helgen, nu lär jag j

HEEHE, gjorde som du sa "Like" på facebook...var tvungen o stanna på 33 Likes ville inte mätaren skena iväg...obs ja fick 33 likes på ca 3-4 timmar så om ja lät den va kvar så skulle ja få ett helvete...nu ska ja bara avverka dessa 33...!!
Avroppertering

23 timmar har gått nu och jag har 30 gilla. Tror jag bara har tid att springa på söndag. 🙂

68 km nu, med tre timmar kvar

25 km och 10 timmar kvar! Det blir nog rekord i distans för mig till helgen.

Åh, detta hade ju varit kul.. men jag läste inte förrän nu och jag är osäker på om det vore så bra för mitt skadade knä (som är på bättringsvägen)
Kan vi göra om detta om en månad eller så?