Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 12:5520 km är det uppe i nu för mig.
20 km är det uppe i nu för mig.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 13:00Åfyfan... Uppe i 23km på en timma. Var stänger man av Internet?
Åfyfan... Uppe i 23km på en timma. Var stänger man av Internet?
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 13:15Nämen, har jag missat dig Peter - kastar mig mog Fejan! 😀
Nämen, har jag missat dig Peter - kastar mig mog Fejan! 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 13:19Jag är hittills uppe i 26km (L)
Jag är hittills uppe i 26km (L)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 13:19Sköna ni är. Efter jobbet lägger jag upp min! Kan bli en svettig helg. Det värsta är att ju fler som Likar da kommer det ju till topnews!
Sköna ni är. Efter jobbet lägger jag upp min! Kan bli en svettig helg. Det värsta är att ju fler som Likar da kommer det ju till topnews!
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 13:41Snart kan ni vänta er massa nya vänförfrågningar från folk på funbeat.
Självklart har jag klickat like på de jag har som vänner på facebook. 😀
Snart kan ni vänta er massa nya vänförfrågningar från folk på funbeat.
Självklart har jag klickat like på de jag har som vänner på facebook. 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 15:08Jag är uppe i 10K efter en timme... Rackarns vad de resterarnde 23 känns lååååånga!
Jag är uppe i 10K efter en timme... Rackarns vad de resterarnde 23 känns lååååånga!
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 16:09Jag svettades mer och mer för varje timma kan jag meddela. Hann ångra mig några ggr också. Svettigt värre. Hoppas ni får mer än mina 80, jag vill att någon annan också ska få kämpa 😉
Jag svettades mer och mer för varje timma kan jag meddela. Hann ångra mig några ggr också. Svettigt värre. Hoppas ni får mer än mina 80, jag vill att någon annan också ska få kämpa 😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 16:56jag la upp den statusraden för några dagar sedan och fick 26 km..om vädret fortsätter vara lika fint som idag så lär det knappast bli några problem!
jag la upp den statusraden för några dagar sedan och fick 26 km..om vädret fortsätter vara lika fint som idag så lär det knappast bli några problem!
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 17:01Min vänner har låtit piskan vina och jag har fått ihop 48km på 5h, hoppas inte den trenden håller sej!
Men jag sprang 23km precis nu, tror jag ska vara fräck nog att räkna det som "helglöpning". Resten får bli under Erövra Blå Linjen på lördag
Min vänner har låtit piskan vina och jag har fått ihop 48km på 5h, hoppas inte den trenden håller sej!
Men jag sprang 23km precis nu, tror jag ska vara fräck nog att räkna det som "helglöpning". Resten får bli under Erövra Blå Linjen på lördag