Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 14:21Med min egen Like (duh...) så blev det 70K precis. Men jag avverkade 23 igår så jag fuskar lite...
Med min egen Like (duh...) så blev det 70K precis. Men jag avverkade 23 igår så jag fuskar lite...
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 14:24Jag skulle tydligen behöva ha dina vänner, Peter.
Jag skulle tydligen behöva ha dina vänner, Peter.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 15:39Med Facebooks upplägg på feed så är det ju inte ens säkert att alla dina vänner får chansen att se din statusuppdatering.
Med Facebooks upplägg på feed så är det ju inte ens säkert att alla dina vänner får chansen att se din statusuppdatering.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 16:14Peter, blir svettigt för dig! Dags att börja ladda snart! 26 km far jag löpa! Hade siktat pa maran men det tyckte tydligen inte mina vänner (och fiender)
Peter, blir svettigt för dig! Dags att börja ladda snart! 26 km far jag löpa! Hade siktat pa maran men det tyckte tydligen inte mina vänner (och fiender)
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 08:43Är ni redo för helgens utmaning? frukost intagen? hur ser planerna ut?
Är ni redo för helgens utmaning? frukost intagen? hur ser planerna ut?
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 08:57Jag har ingen tid för löpning idag tyvärr - får ta mina 3 mil imorgon.
Jag har ingen tid för löpning idag tyvärr - får ta mina 3 mil imorgon.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 09:17Väntar på bussen som ska ta mej till Kungsträdgården. Sen ska jag försöka inta Blå Linjen
Väntar på bussen som ska ta mej till Kungsträdgården. Sen ska jag försöka inta Blå Linjen
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 09:21@ Peter: hälsa blå linjen teamet! Följer era upptåg via bloggar!
@ Peter: hälsa blå linjen teamet! Följer era upptåg via bloggar!
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 11:24Frukost intagen, och det är snart dags... Loggar in på datorn för att se hur jag ska springa för att få ihop min runda (15 km). Har dock 2 orosmoln; en mage som känns i olag och en väderleksrapport som lovar rejäla vindar nu runt 12. Orosmoln två är absol
Frukost intagen, och det är snart dags... Loggar in på datorn för att se hur jag ska springa för att få ihop min runda (15 km). Har dock 2 orosmoln; en mage som känns i olag och en väderleksrapport som lovar rejäla vindar nu runt 12. Orosmoln två är absol
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 15:29Jag gjorde det! Fick in 15 "gilla" och skulle därför ut på en 1,5 mils-runda. För mig som tycker att 1 mil är en hyfsad utmaning så var det här....ja, en rejäl utmaning! 😉
Men lovat är lovat! Min taktik var att springa den första milen, och därefter varv
Jag gjorde det! Fick in 15 "gilla" och skulle därför ut på en 1,5 mils-runda. För mig som tycker att 1 mil är en hyfsad utmaning så var det här....ja, en rejäl utmaning! 😉
Men lovat är lovat! Min taktik var att springa den första milen, och därefter varv