Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 15:33@ Susanne: grymt jobbat!
@ Susanne: grymt jobbat!
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 15:58Starkt jobbat!
Starkt jobbat!
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:15Bra jobbat Susanne! Det är som sagt därför det kallas "utmaning" och inte "rutinrunda".
Bra jobbat Susanne! Det är som sagt därför det kallas "utmaning" och inte "rutinrunda".
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:21Jag är tillbaka efter att ha erövrat Blå Linjen på Mirandas initiativ. 36 härliga km i sol och blåst blev det. Som Susanne sa, otroligt blåsigt på en del ställen och halkigt som busen (en vurpa i en ispöl) men allt det kompenserades av solen och dom under
Jag är tillbaka efter att ha erövrat Blå Linjen på Mirandas initiativ. 36 härliga km i sol och blåst blev det. Som Susanne sa, otroligt blåsigt på en del ställen och halkigt som busen (en vurpa i en ispöl) men allt det kompenserades av solen och dom under
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:31Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:48Peter: jag måste ju avverka minst tre mil och det törs jag inte köra ute i halkan pga min rygg. Får bli på löpbandet framför skid-tv.
Peter: jag måste ju avverka minst tre mil och det törs jag inte köra ute i halkan pga min rygg. Får bli på löpbandet framför skid-tv.
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:50Ja man kan inte vara försiktig nog. Idag var det HALT!
Ja man kan inte vara försiktig nog. Idag var det HALT!
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 16:57Vasaloppet är långt och trevligt 😉
Vasaloppet är långt och trevligt 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 18:04Jag fick ju bara ihop 42 "gilla" inom utsatt tid (+2 stycken som kom "något" sent) och det ansåg jag inte vara någon utmaning att klara av på två dagar eftersom jag ändå hade planerat in 10-15 km till lördag och långpass på 25-30 km på söndag. Jag fundera
Jag fick ju bara ihop 42 "gilla" inom utsatt tid (+2 stycken som kom "något" sent) och det ansåg jag inte vara någon utmaning att klara av på två dagar eftersom jag ändå hade planerat in 10-15 km till lördag och långpass på 25-30 km på söndag. Jag fundera
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 18:08Johanna, Up the ante! (t+)
Johanna, Up the ante! (t+)