Quote from Guest on 12 November 2012, 09:54Vill tacka de som gjort reflexspåret och samtidigt tipsa alla Stockholmare om ett spår jag inte kände till.
Reflexspåret kringlar igenom alla 3 spåren i Liljansskogen. Det går delvis på stig ibland på MTB banan och ofta i mer eller mindre obanad träng.
Vill tacka de som gjort reflexspåret och samtidigt tipsa alla Stockholmare om ett spår jag inte kände till.
Reflexspåret kringlar igenom alla 3 spåren i Liljansskogen. Det går delvis på stig ibland på MTB banan och ofta i mer eller mindre obanad träng.
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2012, 10:04Om du nu ska tipsa kan du ju berätta var det börjar? En punkt?
Om du nu ska tipsa kan du ju berätta var det börjar? En punkt?
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 10:14Vart det börjar vet jag inte... men det går krass sett att hoppa på vart som utmed el-ljsuspåren..
T.ex Vid Ugglevikskällan? (lusthuset) Lys upp i skogsbacken så ser ni reflexer.
Ridbron mellan 1:a spåret och mellan skogen ovanför Prisextra är en annan
Vart det börjar vet jag inte... men det går krass sett att hoppa på vart som utmed el-ljsuspåren..
T.ex Vid Ugglevikskällan? (lusthuset) Lys upp i skogsbacken så ser ni reflexer.
Ridbron mellan 1:a spåret och mellan skogen ovanför Prisextra är en annan
Quote from Elias Engqvist on 12 November 2012, 10:31OK, tack!
OK, tack!
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 11:37Ingen här alltså som känner till vem som gjort detta spår?
Dojorna har nu torkat och jag vill kuta det igen, någon som är sugen att hänga med ? Söndag så där runt 19-20 tiden...
Hör av er här så styr jag isf upp vart vi träffas....
Ingen här alltså som känner till vem som gjort detta spår?
Dojorna har nu torkat och jag vill kuta det igen, någon som är sugen att hänga med ? Söndag så där runt 19-20 tiden...
Hör av er här så styr jag isf upp vart vi träffas....
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 12:36Är det inte NMT-banan som Miranda lockade med förra fredagen?
http://mirandakvist.se/2012/11/fredagsmys-my-way/
Är det inte NMT-banan som Miranda lockade med förra fredagen?
http://mirandakvist.se/2012/11/fredagsmys-my-way/
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 14:10Ja Peter det stämmer......
Då vet jag vilka man ska tacka vid tillfälle. Grym bana!
Ja Peter det stämmer......
Då vet jag vilka man ska tacka vid tillfälle. Grym bana!
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 14:43URSÄKTA?? Läser inte alla min blogg??!! 🙁 :@
Då hade ni ju vetat att det var jag (och några till) som gjort banan (H) 😉Hehe.
Skämt åsido, varmt välkomna till NMTbanan! (H:)
En 4a och en 9a minsann, SÅ ROLIGT VI SKA HA!
URSÄKTA?? Läser inte alla min blogg??!! 🙁 :@
Då hade ni ju vetat att det var jag (och några till) som gjort banan (H) 😉
Hehe.
Skämt åsido, varmt välkomna till NMTbanan! (H:)
En 4a och en 9a minsann, SÅ ROLIGT VI SKA HA!
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 14:54Hittade nån ditt reflex-M?
Hittade nån ditt reflex-M?
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 15:35Jodå jag har snubblat in på din blogg vi ngt tillfälle Miranda;) men det här hade jag missat.
Ni gick verkligen bananas med reflexerna på vissa ställen.... Vi kanske ses i urskogen ngn kväll, Redan mörkt och klockan är bara 15:30 Tjohoooo!
Jodå jag har snubblat in på din blogg vi ngt tillfälle Miranda;) men det här hade jag missat.
Ni gick verkligen bananas med reflexerna på vissa ställen.... Vi kanske ses i urskogen ngn kväll, Redan mörkt och klockan är bara 15:30 Tjohoooo!