Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 09:11Det var supertrevligt, tack för en fin bana. "En och annan backe" Jag tyckte det var lite mer, men det är ju olika hur man ser på det 😉
Det var supertrevligt, tack för en fin bana. "En och annan backe" Jag tyckte det var lite mer, men det är ju olika hur man ser på det 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 10:07Jag tycker också att det var en MYCKET trevlig bana och backar fanns det många men inte långa. Det är mycket bättre det än platta åkrar bara för att producera exakt 20,1 mil. Åkrar har nog också varit jobbigt i motvinden. Kalas. Bugar djupt.
Och du Hannah
Jag tycker också att det var en MYCKET trevlig bana och backar fanns det många men inte långa. Det är mycket bättre det än platta åkrar bara för att producera exakt 20,1 mil. Åkrar har nog också varit jobbigt i motvinden. Kalas. Bugar djupt.
Och du Hannah
Quote from Charlotte Skoglund on 18 April 2011, 07:11haha jo du hannah hörde att du var lite avigt inställd till backarna 😉 av henrik..., Och du kör jäkligt bra för att ha hojjat så pass lite.....bara att dyka upp på hymerträningar då du vill ha sällskap.
tackar Gunnar för all bra reklam och trevligt sälls
haha jo du hannah hörde att du var lite avigt inställd till backarna 😉 av henrik..., Och du kör jäkligt bra för att ha hojjat så pass lite.....bara att dyka upp på hymerträningar då du vill ha sällskap.
tackar Gunnar för all bra reklam och trevligt sälls
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:42haha, backar är bara bra för mig... även om man blir arg... ja, jag var lite spak när jag äntligen kom tillbaka, men åt en sån där muffin och drack lite saft och sen var jag glad igen.
hymerträningarna tycker jag verkar vara lite läskiga. men vi får se
haha, backar är bara bra för mig... även om man blir arg... ja, jag var lite spak när jag äntligen kom tillbaka, men åt en sån där muffin och drack lite saft och sen var jag glad igen.
hymerträningarna tycker jag verkar vara lite läskiga. men vi får se
Quote from Charlotte Skoglund on 22 April 2011, 20:36alltid kul att få känna sig stark 🙂
men hmm imorgon har vi en kort tur med fika och lite socialt snack före under och efterhttp://www.ckhymer.com/artikel.php?id=274
välkommen
alltid kul att få känna sig stark 🙂
men hmm imorgon har vi en kort tur med fika och lite socialt snack före under och efter
http://www.ckhymer.com/artikel.php?id=274
välkommen