Quote from Charlotte Skoglund on 29 May 2011, 10:39klart du planerar om rutten ;).....fast vägen åt andra hållet är ju klart vackrare...
japp o så har även 40milaren numera testats....den var trevlig och vädret både bra och dåligt. det braiga var att slippa regn, det mindre bra var tokvinden.....den sög
klart du planerar om rutten ;).....fast vägen åt andra hållet är ju klart vackrare...
japp o så har även 40milaren numera testats....den var trevlig och vädret både bra och dåligt. det braiga var att slippa regn, det mindre bra var tokvinden.....den sög
Quote from Charlotte Skoglund on 3 June 2011, 07:284st som kör 40milaren Nu på lördag verkar vi bli
dock ser det ut som jag får köra solo på söndagen då 60milaren startar
än är det inte för sent med en anmälan....
kalle
4st som kör 40milaren Nu på lördag verkar vi bli
dock ser det ut som jag får köra solo på söndagen då 60milaren startar
än är det inte för sent med en anmälan....
kalle
Quote from Funbeat user on 4 June 2011, 09:36Jag hade gärna varit med på 60-milaren men det sociala måste gå före denna gång. Jag hinner ju med min 60-milare i alla fall. Jag tyckte 40-milen var kanon. Mycket bättre med lite kuperat än platt. Då kan man prata i motbackarna istället för att bara ligg
Jag hade gärna varit med på 60-milaren men det sociala måste gå före denna gång. Jag hinner ju med min 60-milare i alla fall. Jag tyckte 40-milen var kanon. Mycket bättre med lite kuperat än platt. Då kan man prata i motbackarna istället för att bara ligg
Quote from Charlotte Skoglund on 4 June 2011, 23:04synd Gunnar jag hade inte tackat nej till sällskap under morgondagen
idag var det jag och Conte som körde....bättre vind från början än förra gången men det ändrade sig snabbt till tvärt om....och Wow värme är man ju inte van med......tog 12min längre den
synd Gunnar jag hade inte tackat nej till sällskap under morgondagen
idag var det jag och Conte som körde....bättre vind från början än förra gången men det ändrade sig snabbt till tvärt om....och Wow värme är man ju inte van med......tog 12min längre den