Quote from Guest on 16 April 2014, 17:19Hej,
Jag är en oss alla som lyssnar på musik när jag är ute o springer. Jag har testat allt. In-ear, on-ear, trådlöst, smart sladd etc. Haft mp3-spelare, iPhone på armen etc. Allt har haft sina problem. Att gymma med hörlurar är ju inga större problem -
Hej,
Jag är en oss alla som lyssnar på musik när jag är ute o springer. Jag har testat allt. In-ear, on-ear, trådlöst, smart sladd etc. Haft mp3-spelare, iPhone på armen etc. Allt har haft sina problem. Att gymma med hörlurar är ju inga större problem -
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 17:29Jag ar säkert 15 olika lurar (från billigt till dyrt) som jag har försökt med, men alla failar och det slutar med att jag fortsätter med PortaPro. Alla som är annorlunda än on-ear (heter PP typen så?) funkar inte för mig.
Sist köpte jag YurBuds eftersom
Jag ar säkert 15 olika lurar (från billigt till dyrt) som jag har försökt med, men alla failar och det slutar med att jag fortsätter med PortaPro. Alla som är annorlunda än on-ear (heter PP typen så?) funkar inte för mig.
Sist köpte jag YurBuds eftersom
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 20:07Jag har testat Bose® SIE2i sporthörlurar som sitter bra.
Dom kostar ju en hel del men det kan det vara värt.
http://www.bose.se/SE/sv/home-and-personal-audio/headphones-and-headsets/sport-headphones/bose-sie2i-sport-headphones/
Jag har testat Bose® SIE2i sporthörlurar som sitter bra.
Dom kostar ju en hel del men det kan det vara värt.
http://www.bose.se/SE/sv/home-and-personal-audio/headphones-and-headsets/sport-headphones/bose-sie2i-sport-headphones/
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 23:15Jag använder Yurbuds Inspire Pro och tycker de är klockrena. Sitter bra i örat, lossnar varken när man springer eller om man har hjälp på sig.
Dessutom bra mycket lättare att rulla ihop och lägga ner i fickan/ryggsäcken än ett par hörlurar.
Att ljudet s
Jag använder Yurbuds Inspire Pro och tycker de är klockrena. Sitter bra i örat, lossnar varken när man springer eller om man har hjälp på sig.
Dessutom bra mycket lättare att rulla ihop och lägga ner i fickan/ryggsäcken än ett par hörlurar.
Att ljudet s
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 12:38Jag kör med dessa. Sitter som ett smäck när man spänner bandet i nacken/bakhuvudet. Grymt bra ljud också och eftersom de har bluetooth så slipper man sladdar. De är svettsäkra också.
Det enda negativa är batteritiden, de håller inte riktigt de 8 timmarna
Jag kör med dessa. Sitter som ett smäck när man spänner bandet i nacken/bakhuvudet. Grymt bra ljud också och eftersom de har bluetooth så slipper man sladdar. De är svettsäkra också.
Det enda negativa är batteritiden, de håller inte riktigt de 8 timmarna
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 15:50Petter, har Jaybirds iphone-kontroll på sladden? Dvs volymkontroll, pausa musik, svara i telefon via sladdkontrollen?
Petter, har Jaybirds iphone-kontroll på sladden? Dvs volymkontroll, pausa musik, svara i telefon via sladdkontrollen?
Quote from Linnea Olsson on 18 April 2014, 09:57Ja det har den.
Ja det har den.
Quote from Funbeat user on 24 April 2014, 15:09Jag använder Bose® SIE2i dessa har mycket bra ljud plus att dom sitter fast bra. Har testat en massa andra lurar innan som antingen hade för dåligt ljud eller inte satt fast tillräckligt bra.
/L-G
Jag använder Bose® SIE2i dessa har mycket bra ljud plus att dom sitter fast bra. Har testat en massa andra lurar innan som antingen hade för dåligt ljud eller inte satt fast tillräckligt bra.
/L-G