Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatListning av Löpning
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej. Såg för ett tag sen att man kan regga mer detaljerad löpning, typ långpass, intervall osv. Bra, tänkte jag, och ändrade alla reggningar som jag tidigare bara kallat löpning.

Men vad hände?
Jo, jag brukar ibland klicka på Löpning och se vart i toppli

Den som editerar den sidan kan välja att lägga in vilka typer av pass hon/han vill. Beh henne/honom lägga in alla former av löpning så ordnar det sig. ( är nog Olle för jag ser att du inte menade någon speciell grupp)

Lägg in en funktion så att man kan generera topplistor för flera aktiviteter samtidigt vore väl lösningen?

Mm, precis vad jag trodde också. Frågan är om alla andra vill ha det som jag vill??

Eller så får jag helt enkelt gå tillbaka till som jag hade det förut, men då faller ju lite av vitsen med att kunna regga de olika typerna av löpning, eller hur?

Ling-ling: ja, det kanske är nåt sånt jag är ute efter

Ja då kan man t ex lägga ihop alla sorters dans eller kampsport om man är road av det eller cykling - har du sett hur många sorters cykling det går att regga?

Vore det inte kul om man kunde få ut topplistor på distanser också om man ville?
Vem loggar fl

Joo, listor är kuuul 🙂

Eller så skulle vissa aktiviteter vara grupperade i grupper. Alla typer av löpning i en, alla typer av cykling i en, alla typer av gympa i en. Då skulle man kunna kreera listor för både aktivitetsgrupperna och/eller för en enskild aktivitet...

Ja, va bra, nu kommer det ännu fler bra idéer. Hoppas Olle läser det här sen 🙂

12