Quote from Guest on 30 November 2008, 21:11Har under några veckor nu känt av mina benhinnor mellan passen. Eller jag visste inte att det var benhinnorna förrän jag fick det bekräftat av en inbiten löpare idag... Det lömska är att det inte gör ett dugg ont när jag springer. Det är först när jag try
Har under några veckor nu känt av mina benhinnor mellan passen. Eller jag visste inte att det var benhinnorna förrän jag fick det bekräftat av en inbiten löpare idag... Det lömska är att det inte gör ett dugg ont när jag springer. Det är först när jag try
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 21:21Jag fick, precis som många många andra benhinneinflammation när jag började komma upp i 4 mil i veckan. Det som krävs för att bli av med en benhinneinflammation är enligt mig diciplin och tålamod, svårt nog kan jag tycka.
-Jag köpte sådana där blå Rehnba
Jag fick, precis som många många andra benhinneinflammation när jag började komma upp i 4 mil i veckan. Det som krävs för att bli av med en benhinneinflammation är enligt mig diciplin och tålamod, svårt nog kan jag tycka.
-Jag köpte sådana där blå Rehnba
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 21:26Jag instämmer i att Rehband och liknande värmeskydd underlättar en hel del.
Det blir lite väl varmt heta sommardagar, men så här års så fungerar det kanon att ha på när man springer.
Jag instämmer i att Rehband och liknande värmeskydd underlättar en hel del.
Det blir lite väl varmt heta sommardagar, men så här års så fungerar det kanon att ha på när man springer.
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 21:32I 18 månader försökte jag träna mig igenom min benhinneinflammation. Jag försökte också med "allt" annat: liniment, antiinflammatoriskt både på benen och invärtes, massage, stretching, vadskydd, tåhävningar, akupunktur, alternativ träning, omväxlande kall
I 18 månader försökte jag träna mig igenom min benhinneinflammation. Jag försökte också med "allt" annat: liniment, antiinflammatoriskt både på benen och invärtes, massage, stretching, vadskydd, tåhävningar, akupunktur, alternativ träning, omväxlande kall
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 22:15Nåja, det har slutat att blöda nu i alla fall. Och jag kan promenera igen! 🙂
Nåja, det har slutat att blöda nu i alla fall. Och jag kan promenera igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 20:41Tack för alla vettiga svar! Skall nog kombinera lite.. Vila åtminstone en vecka från löpningen och köra lite såna övningar som ni pratar om... Men det tar ju inte lång tid innan mjölksyran kommer när man kör "tå upp, häl i marken"... 🙂
Tack för alla vettiga svar! Skall nog kombinera lite.. Vila åtminstone en vecka från löpningen och köra lite såna övningar som ni pratar om... Men det tar ju inte lång tid innan mjölksyran kommer när man kör "tå upp, häl i marken"... 🙂