Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 08:39Karin - det stämmer! Träningarna håller på till och med september!
Karin - det stämmer! Träningarna håller på till och med september!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 09:00Kort-Vasan är vad jag förstår en succé, varför inte Grabbvättern blev det vet jag inte. Men Tjejvasan är ännu större, så den tror jag inte de lägger ner i första taget, och samma sak gäller för Tjejvättern vad jag förstår; många åker den, och många som i
Kort-Vasan är vad jag förstår en succé, varför inte Grabbvättern blev det vet jag inte. Men Tjejvasan är ännu större, så den tror jag inte de lägger ner i första taget, och samma sak gäller för Tjejvättern vad jag förstår; många åker den, och många som i
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 09:05Problemet med tjejvättern och grabbvättern är att man som man och hustru inte kan cykla den gemensamt för att introducera sin fru till cykling. Jag tycker 15 mil är i saftigaste laget för någon som knappt cyklat i hela sitt liv, så 10 vore mer en rimlig u
Problemet med tjejvättern och grabbvättern är att man som man och hustru inte kan cykla den gemensamt för att introducera sin fru till cykling. Jag tycker 15 mil är i saftigaste laget för någon som knappt cyklat i hela sitt liv, så 10 vore mer en rimlig u
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 09:18Jo en Kortvättern vore säkert fint för många familjer, träffade och hörde om flera som åkte Kortvasan med ngt av sina barn också, ett sätt att lära sina barn hur man kör lopp är ju inte illa.
Jo en Kortvättern vore säkert fint för många familjer, träffade och hörde om flera som åkte Kortvasan med ngt av sina barn också, ett sätt att lära sina barn hur man kör lopp är ju inte illa.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 09:24Å andra sidan finns det ju en mängd andra motionslopp runt om i Sverige med lämpliga sträckor.
Å andra sidan finns det ju en mängd andra motionslopp runt om i Sverige med lämpliga sträckor.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 09:41Ja, det gör det ju. Vätternrundan är dock ett starkt varumärke och deras lopp har en förmåga att locka till sig även långsammare cyklister och folk som är helt nybörjare. Andra motionslopp blir ofta snabbare/mer vana cyklisters lopp. Risken blir ju därför
Ja, det gör det ju. Vätternrundan är dock ett starkt varumärke och deras lopp har en förmåga att locka till sig även långsammare cyklister och folk som är helt nybörjare. Andra motionslopp blir ofta snabbare/mer vana cyklisters lopp. Risken blir ju därför
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 10:23Håller med om det.
Mer önskvärt tycker jag ändå att det vore om andra lopp växte, istället för att VR växer ännu mer! Jag tror definitivt att många lokala motionslopp skulle kunna locka till sig fler deltagare om de vidgade sina forum för marknadsföring
Håller med om det.
Mer önskvärt tycker jag ändå att det vore om andra lopp växte, istället för att VR växer ännu mer! Jag tror definitivt att många lokala motionslopp skulle kunna locka till sig fler deltagare om de vidgade sina forum för marknadsföring
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 15:34Tycker att Cykel City Grand Fondo i Stockholm, Eslöv, Kungsbacka har kapacitet att bli stora lopp. Många tror nog att man måste vara elit om man ska vara med.
Vore roligt om dessa lopp inte bara växte i deltagare men också publik. I alla fall i start oc
Tycker att Cykel City Grand Fondo i Stockholm, Eslöv, Kungsbacka har kapacitet att bli stora lopp. Många tror nog att man måste vara elit om man ska vara med.
Vore roligt om dessa lopp inte bara växte i deltagare men också publik. I alla fall i start oc
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 14:42Gick den här
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=775630
över till den här?
Gick den här
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=775630
över till den här?