Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelLite nyheter inför VR 2011
You need to log in to create posts and topics.

Karin - det stämmer! Träningarna håller på till och med september!

Kort-Vasan är vad jag förstår en succé, varför inte Grabbvättern blev det vet jag inte. Men Tjejvasan är ännu större, så den tror jag inte de lägger ner i första taget, och samma sak gäller för Tjejvättern vad jag förstår; många åker den, och många som i

Problemet med tjejvättern och grabbvättern är att man som man och hustru inte kan cykla den gemensamt för att introducera sin fru till cykling. Jag tycker 15 mil är i saftigaste laget för någon som knappt cyklat i hela sitt liv, så 10 vore mer en rimlig u

Jo en Kortvättern vore säkert fint för många familjer, träffade och hörde om flera som åkte Kortvasan med ngt av sina barn också, ett sätt att lära sina barn hur man kör lopp är ju inte illa.

Å andra sidan finns det ju en mängd andra motionslopp runt om i Sverige med lämpliga sträckor.

Ja, det gör det ju. Vätternrundan är dock ett starkt varumärke och deras lopp har en förmåga att locka till sig även långsammare cyklister och folk som är helt nybörjare. Andra motionslopp blir ofta snabbare/mer vana cyklisters lopp. Risken blir ju därför

Håller med om det.

Mer önskvärt tycker jag ändå att det vore om andra lopp växte, istället för att VR växer ännu mer! Jag tror definitivt att många lokala motionslopp skulle kunna locka till sig fler deltagare om de vidgade sina forum för marknadsföring

Tycker att Cykel City Grand Fondo i Stockholm, Eslöv, Kungsbacka har kapacitet att bli stora lopp. Många tror nog att man måste vara elit om man ska vara med.

Vore roligt om dessa lopp inte bara växte i deltagare men också publik. I alla fall i start oc

Gick den här
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=775630
över till den här?