Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 10:06Helt otroligt!!
Har sett den flera gånger nu, blir alldelens tårögd.
Helt otroligt!!
Har sett den flera gånger nu, blir alldelens tårögd.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 12:34Så berörande !!! skulle äka till affären men får torka tårarna först,snyft...
Så berörande !!! skulle äka till affären men får torka tårarna först,snyft...
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 12:51Oj oj så oemotståndligt, så rakt (utan möjligheter till att värja sig) igenom rörande och medryckande härligt. Jag tåras och berörs när mina känslor svallar för de två starka och när mina känslor går till Min lilla "parvla" som ligger i soffan och väntar
Oj oj så oemotståndligt, så rakt (utan möjligheter till att värja sig) igenom rörande och medryckande härligt. Jag tåras och berörs när mina känslor svallar för de två starka och när mina känslor går till Min lilla "parvla" som ligger i soffan och väntar
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:23Jag springa 5varv med min mamma och min hund
Jag springa 5varv med min mamma och min hund
Quote from Robert Johansson on 24 February 2009, 00:09Cool!
Cool!
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 14:03Helt grymt!
Letar hejvilt efter en påhängscykel modell lite större så dottern kan följa med på halvvättern, hittar bara 20" och det är för litet. Någon som vet om vart det finns större??????????????
Helt grymt!
Letar hejvilt efter en påhängscykel modell lite större så dottern kan följa med på halvvättern, hittar bara 20" och det är för litet. Någon som vet om vart det finns större??????????????
Quote from Camilla Höög on 26 February 2009, 14:21Tänk på att det är åldersgräns 15 år på halvvättern.
Tänk på att det är åldersgräns 15 år på halvvättern.
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 15:20Uh, det var nästan jobbigt känslomässigt att ta sig igenom det klippet!
ruggigt bra gjort.Inget är omöjligt!
Uh, det var nästan jobbigt känslomässigt att ta sig igenom det klippet!
ruggigt bra gjort.
Inget är omöjligt!
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 15:43Jodå, hon är 15 år och våran specialtandem har hon nästan vuxit ur. Tyckte det skulle vara smidigt med påhäng efter racern så kan hon sitta och vinka till alla i lä 😉
Jodå, hon är 15 år och våran specialtandem har hon nästan vuxit ur. Tyckte det skulle vara smidigt med påhäng efter racern så kan hon sitta och vinka till alla i lä 😉