Quote from Guest on 9 September 2012, 11:14Puh! Idag sprang jag den längsta sträckan jag någonsin sprungit - sprang 24.31km (innan har jag inte sprungit längre än 14km), och är så j***a nöjd över att ha klarat det och känner att jag vill klappa mig själv på ryggen litegrann.
Än mer nöjd blev jag ö
Puh! Idag sprang jag den längsta sträckan jag någonsin sprungit - sprang 24.31km (innan har jag inte sprungit längre än 14km), och är så j***a nöjd över att ha klarat det och känner att jag vill klappa mig själv på ryggen litegrann.
Än mer nöjd blev jag ö
Quote from Jonny Persson on 9 September 2012, 11:24Bra jobbat Patrik!
En liten bit sporttejp räcker fint för att täcka bröstvårtan och slippa problemet.
Bra jobbat Patrik!
En liten bit sporttejp räcker fint för att täcka bröstvårtan och slippa problemet.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 11:27Bra jobbat, Patrik!
Kirurgtejp eller plåster brukar funka. Jag tog t o m Compeed någon gång när tejpen var slut… 🙂
Bra jobbat, Patrik!
Kirurgtejp eller plåster brukar funka. Jag tog t o m Compeed någon gång när tejpen var slut… 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 11:33Grym Patrik. Här är en stor klapp på ryggen. Liknande bakgrund som du, dessa typer av framsteg är härliga!
Som Mackan säger, tejp är allt som behövs. Jag kör 3M Micropore, just precis nedanstående märke och modell, och den är klockren för mig. (Jag har p
Grym Patrik. Här är en stor klapp på ryggen. Liknande bakgrund som du, dessa typer av framsteg är härliga!
Som Mackan säger, tejp är allt som behövs. Jag kör 3M Micropore, just precis nedanstående märke och modell, och den är klockren för mig. (Jag har p
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 11:33Tack, tack! 🙂
Okej, då får det bli plåster eller någon form av tejp nästa gång. Tack för tipsen!
Kärlek!
Tack, tack! 🙂
Okej, då får det bli plåster eller någon form av tejp nästa gång. Tack för tipsen!
Kärlek!
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 11:38Tack, tack, Tibor. Det är verkligen fantastiskt att göra framsteg så fort! När jag började springa klarade jag knappt 2km, och då var jag nära att spy efteråt, så jag är mer än fantastiskt nöjd över hur jag ligger till nu! Ser fram emot att se hur det bli
Tack, tack, Tibor. Det är verkligen fantastiskt att göra framsteg så fort! När jag började springa klarade jag knappt 2km, och då var jag nära att spy efteråt, så jag är mer än fantastiskt nöjd över hur jag ligger till nu! Ser fram emot att se hur det bli
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 11:44Känner igen mig helt i din berättelse. Jag själv fattade aldrig varför långlöpare tejpade bröstvårtorna förrän förra sommaren när jag sprang 15 km i 25-gradig värme för första gången, på slutet blev jag tvungen att springa med bar överkropp pga skavsår. D
Känner igen mig helt i din berättelse. Jag själv fattade aldrig varför långlöpare tejpade bröstvårtorna förrän förra sommaren när jag sprang 15 km i 25-gradig värme för första gången, på slutet blev jag tvungen att springa med bar överkropp pga skavsår. D
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 11:56Nej, fattade inte det heller, för ens för ungefär en vecka eller två sedan. Men nu vet jag att det inte är roligt alls att springa längre sträckor utan något form av skydd för bröstvårtorna. Men även om det gjorde ont blev jag väldigt förvånad över blodfl
Nej, fattade inte det heller, för ens för ungefär en vecka eller två sedan. Men nu vet jag att det inte är roligt alls att springa längre sträckor utan något form av skydd för bröstvårtorna. Men även om det gjorde ont blev jag väldigt förvånad över blodfl
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:49Sätt en liten klick vaselin mitt på vårtan innan du tejpar... Tejpen kan åka åt helvete vid lite svett å rörelse...å då är det djävligt skönt att ha back-up liksom...tips typ. OBS inte så fett att inte tejpen sitter skitabra...!?
Sätt en liten klick vaselin mitt på vårtan innan du tejpar... Tejpen kan åka åt helvete vid lite svett å rörelse...å då är det djävligt skönt att ha back-up liksom...tips typ. OBS inte så fett att inte tejpen sitter skitabra...!?
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 22:05Graden av skav är olika från tröja till tröja. Sitter dom tajt och/eller är i rätt material brukar det inte vara nåt problem alls.
Men varför chansa? På alla distanser över halvmara klistrar jag på några remsor leukosilk, lätt att ta av sen.
Graden av skav är olika från tröja till tröja. Sitter dom tajt och/eller är i rätt material brukar det inte vara nåt problem alls.
Men varför chansa? På alla distanser över halvmara klistrar jag på några remsor leukosilk, lätt att ta av sen.