Quote from Guest on 27 May 2009, 21:00Som de flesta vet kan man sätta upp personliga målsättningar för hur mycket man ska träna. Därtill finns ett "hastighetsdiagram" som visar status i målet inom nuvarande period. (Termen hastighetsdiagram är dock tyvärr dumt vald av mig sen tidigare. Det ha
Som de flesta vet kan man sätta upp personliga målsättningar för hur mycket man ska träna. Därtill finns ett "hastighetsdiagram" som visar status i målet inom nuvarande period. (Termen hastighetsdiagram är dock tyvärr dumt vald av mig sen tidigare. Det ha
Quote from j sollerman on 27 May 2009, 21:10Strålande!
Strålande!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:11låter kanon, ska undersökas! 🙂
låter kanon, ska undersökas! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:14Olle är bäst!
Fast jag skulle vilja ha orangea siffror på procenttalen i kalendern när jag t.ex. har uppnått 50% av ett mål. Rött är så... rött.
Olle är bäst!
Fast jag skulle vilja ha orangea siffror på procenttalen i kalendern när jag t.ex. har uppnått 50% av ett mål. Rött är så... rött.
Quote from Bjarne Lewin on 27 May 2009, 21:18kanon! Mkt snyggt!
kanon! Mkt snyggt!
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:20fint att du arbetar på att förbättre funbeat! dock tycker jag inte nya visarna blev bättre för mina veckomål, visar ju grönt typ alltid, men för långtids mål är de helt klart bättre...
som det var tidigare var det en rolig grej att försöka pressa upp vis
fint att du arbetar på att förbättre funbeat! dock tycker jag inte nya visarna blev bättre för mina veckomål, visar ju grönt typ alltid, men för långtids mål är de helt klart bättre...
som det var tidigare var det en rolig grej att försöka pressa upp vis
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:21Inte kan väl veckomålen visa grönt om du inte tränar på måndagen?
Då måste du ju hamna back jämfört med förväntat?
Inte kan väl veckomålen visa grönt om du inte tränar på måndagen?
Då måste du ju hamna back jämfört med förväntat?
Quote from Magnus Gelang on 27 May 2009, 21:47Du menar i de halva tårt-diagrammen?
Isåfall funkar det inte hos mig som har söndag som startdag. På mina veckomål har jag satt 175 minuter (=25 minuter/dag).
Då står det idag att jag bör ha minst 75 minuter (mån-ons antar jag att den menar då), men enlig
Du menar i de halva tårt-diagrammen?
Isåfall funkar det inte hos mig som har söndag som startdag. På mina veckomål har jag satt 175 minuter (=25 minuter/dag).
Då står det idag att jag bör ha minst 75 minuter (mån-ons antar jag att den menar då), men enlig
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:03Snyggt! Nu är det bara att börja jobba ikapp...
Snyggt! Nu är det bara att börja jobba ikapp...
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 23:01Jag gillar det verkligen men kanske man skulle ha en knapp när man lägger upp målet om man vill ha visningen såhär eller på det gamla viset, då kunde man välja olika för långtidsmål där detta verkligen passar bra och veckomål där man kanske vill ha det so
Jag gillar det verkligen men kanske man skulle ha en knapp när man lägger upp målet om man vill ha visningen såhär eller på det gamla viset, då kunde man välja olika för långtidsmål där detta verkligen passar bra och veckomål där man kanske vill ha det so