Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

(t+)

Äntligen en liten förbättring av målen! Kul! Tack Olle 🙂

bullen: Det verkar som om FunBeat tappar inställningen att du har söndag som första dag i veckan, ty funktionen räknar även innevarande dag (dvs idag torsdag ska du ha nåt 4/7 dagar för veckomål och inte 3/7). Jag ska se till att det löses.

Kanon! Nu väntar jag bara på att få kunna sätta PB-mål också, sen är fb optimalt för MIG iaf... 😀

Olle: Men vad jag kan se så räknar den på samma sätt oavsett vilken startdag jag väljer.
När jag ändrar till måndag som startdag säger den att jag bör ha 75 minuter (alltså mån + tis + ons), den räknar inte med dagens träning.
Ändrar jag till söndag som s

Du hade rätt, den missade en dag fortfarande. Jag har rättat till det nu.

Det här visar ju att man inte behöver skicka in några önskemål, det räcker att tänka sig hur man skulle vilja ha det, så fixar Olle det 😀 Toppen, kan bara bli (t+)(t+)(t+)(t+)(t+).

Kanon, tack Olle 🙂

Jag skulle vilja ha en kommentarsruta till höger om målen inte på hastihetsmätarna utan under flikarna aktuella mål och tidigare mål!

Ett förtydligande! Jag menar altså en ruta där jag själv kan kommentera hur målet blivit uppfyllt, varför det har fungerat bra eller varför det inte har fungerat som tänkt.