Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 23:20(t+)
(t+)
Quote from mårten jansson on 28 May 2009, 04:21Äntligen en liten förbättring av målen! Kul! Tack Olle 🙂
Äntligen en liten förbättring av målen! Kul! Tack Olle 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 08:21bullen: Det verkar som om FunBeat tappar inställningen att du har söndag som första dag i veckan, ty funktionen räknar även innevarande dag (dvs idag torsdag ska du ha nåt 4/7 dagar för veckomål och inte 3/7). Jag ska se till att det löses.
bullen: Det verkar som om FunBeat tappar inställningen att du har söndag som första dag i veckan, ty funktionen räknar även innevarande dag (dvs idag torsdag ska du ha nåt 4/7 dagar för veckomål och inte 3/7). Jag ska se till att det löses.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 08:23Kanon! Nu väntar jag bara på att få kunna sätta PB-mål också, sen är fb optimalt för MIG iaf... 😀
Kanon! Nu väntar jag bara på att få kunna sätta PB-mål också, sen är fb optimalt för MIG iaf... 😀
Quote from Magnus Gelang on 28 May 2009, 08:35Olle: Men vad jag kan se så räknar den på samma sätt oavsett vilken startdag jag väljer.
När jag ändrar till måndag som startdag säger den att jag bör ha 75 minuter (alltså mån + tis + ons), den räknar inte med dagens träning.
Ändrar jag till söndag som s
Olle: Men vad jag kan se så räknar den på samma sätt oavsett vilken startdag jag väljer.
När jag ändrar till måndag som startdag säger den att jag bör ha 75 minuter (alltså mån + tis + ons), den räknar inte med dagens träning.
Ändrar jag till söndag som s
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:04Du hade rätt, den missade en dag fortfarande. Jag har rättat till det nu.
Du hade rätt, den missade en dag fortfarande. Jag har rättat till det nu.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 09:25Det här visar ju att man inte behöver skicka in några önskemål, det räcker att tänka sig hur man skulle vilja ha det, så fixar Olle det 😀 Toppen, kan bara bli (t+)(t+)(t+)(t+)(t+).
Det här visar ju att man inte behöver skicka in några önskemål, det räcker att tänka sig hur man skulle vilja ha det, så fixar Olle det 😀 Toppen, kan bara bli (t+)(t+)(t+)(t+)(t+).
Quote from Magnus Gelang on 28 May 2009, 10:10Kanon, tack Olle 🙂
Kanon, tack Olle 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 28 May 2009, 11:36Jag skulle vilja ha en kommentarsruta till höger om målen inte på hastihetsmätarna utan under flikarna aktuella mål och tidigare mål!
Jag skulle vilja ha en kommentarsruta till höger om målen inte på hastihetsmätarna utan under flikarna aktuella mål och tidigare mål!
Quote from Bjarne Lewin on 28 May 2009, 12:03Ett förtydligande! Jag menar altså en ruta där jag själv kan kommentera hur målet blivit uppfyllt, varför det har fungerat bra eller varför det inte har fungerat som tänkt.
Ett förtydligande! Jag menar altså en ruta där jag själv kan kommentera hur målet blivit uppfyllt, varför det har fungerat bra eller varför det inte har fungerat som tänkt.