Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 13:27På tal om luckor
Luckor uppkommer av olika anledningar, exempelvis:
- Antal personer i gruppen (ju fler destå större risk för luckor och "dragspelseffekter" )
- Stor spännvidd i hur starka personerna i gruppen är
- Terrängen (kuperad bana ökar risken för
På tal om luckor
Luckor uppkommer av olika anledningar, exempelvis:
- Antal personer i gruppen (ju fler destå större risk för luckor och "dragspelseffekter" )
- Stor spännvidd i hur starka personerna i gruppen är
- Terrängen (kuperad bana ökar risken för
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 14:18Viktigt är att man inte ligger precis bakom i sidled, utan någon decimeter på sidan om. I fall framförvarande bromsar oväntat, så kör man upp på sidan om och inte in i bakhjulet. Det har räddat mig många gånger.
Viktigt är att man inte ligger precis bakom i sidled, utan någon decimeter på sidan om. I fall framförvarande bromsar oväntat, så kör man upp på sidan om och inte in i bakhjulet. Det har räddat mig många gånger.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 14:28Hold the fucking line!
https://www.youtube.com/watch?v=DbEJfJlvp4E&feature=fvst
Hold the fucking line!
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 14:40Kör ni enbart belgiska våffelkedjor på era träningar?
Kör ni enbart belgiska våffelkedjor på era träningar?
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:53Bananmannen (t+)
Bananmannen (t+)
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 19:19Oerfaren som jag är så har jag inte varit med om att någon gått rätt in i framförvarandes bakhjul utan de få incidenter jag varit med om har varit just när man kommit lite från sidan och gnidit hjulen mot varandra. ena gången lyckades vi reda ut det medan
Oerfaren som jag är så har jag inte varit med om att någon gått rätt in i framförvarandes bakhjul utan de få incidenter jag varit med om har varit just när man kommit lite från sidan och gnidit hjulen mot varandra. ena gången lyckades vi reda ut det medan