Quote from Guest on 12 August 2009, 12:13Först pep den tystare och nu ingenting.
Någon som lyckats få tillbaka pipen i klockan? Har hört att andras klockor slutat låta.
Iofs är det rätt skönt att slippa dem, men när nästa intervallpass med klockan som coach skall genomföras vill jag ha dem til
Först pep den tystare och nu ingenting.
Någon som lyckats få tillbaka pipen i klockan? Har hört att andras klockor slutat låta.
Iofs är det rätt skönt att slippa dem, men när nästa intervallpass med klockan som coach skall genomföras vill jag ha dem til
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:23Jag kan tyvärr inte erbjuda någon lösning, men jag har själv haft problemet i mer än ett halvår. Efter någon månad kom ljudet tillbaka - ibland och det är fortfarande fallet. Pipen kommer och går. Ibland som det borde låta, ibland väldigt svagt och iblan
Jag kan tyvärr inte erbjuda någon lösning, men jag har själv haft problemet i mer än ett halvår. Efter någon månad kom ljudet tillbaka - ibland och det är fortfarande fallet. Pipen kommer och går. Ibland som det borde låta, ibland väldigt svagt och iblan
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 13:46Det låter väl som klockan ska reklameras.
Det låter väl som klockan ska reklameras.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 13:48Klockan är ett par år gammal och inköpt i Florida.
Klockan är ett par år gammal och inköpt i Florida.