Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarLjusruset
You need to log in to create posts and topics.

Ljusruset arrangeras av Fortum, Stockholms Stad och Svenska Friidrottsförbundet. Loppet syftar till att lysa upp lokala motionsslingor så att de blir trevligare att vistas i, året om. Ljurruset äger rum den 14 april kl 19.00. Tre motionsspår —Älvsjöspåret

Här kan man ju hoppas att någon/några galna långlöpare tar sig runt alla 3 - samma kväll.

Ja, en utmaning kan vara att försöka hinnaa springa alla spåren på samma kväll! 🙂

Kanongrej som du säger K-G. Järva å Hässelby låter väl överkomligt men ner till Älvsjö är det ju någon kilometer typ.
Skitakul när våra stjärnor hänger med på dom här grejorna som ska inspirera folk att löpa7springa/jogga mera å bli friskare å äldre.
Ibla

Jag antar utmaningen - alltså att springa alla under samma kväll. Får nog lustgaskonvertera S80:n först, men sedan ska det banne mig springas! Vem hänger på?

Är det tidtagning?

Tidtagning? So what?!

Hej!

Jag jobbar på TV4 nyheterna Stockholm och vi kommer sända ett inslag om satsningen på ljusruset. Jag söker en motionär som är ute i spåret kvällstid och som vill svara på lite frågor om vardagsmotion och trygga miljöer, varför man väljer att stanna

Stina G är väl självskriven...????

Till loppet? Ja, jag kommer springa, tror det blir för Järva.