Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:58Järva, here I come 🙂
Järva, here I come 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 00:12Jupp, Järva blir det
Jupp, Järva blir det
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:34Jag funderar lite på att köra det som ett långpass - dvs springa hemifrån (bor i innerstan) till ett (ja, bara ett!) av spåren och så springa loppet. Någon som är sugen på att göra mig sällskap? Det blir behagligt långdistanstempo dit, dvs (för mig i alla
Jag funderar lite på att köra det som ett långpass - dvs springa hemifrån (bor i innerstan) till ett (ja, bara ett!) av spåren och så springa loppet. Någon som är sugen på att göra mig sällskap? Det blir behagligt långdistanstempo dit, dvs (för mig i alla
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 19:39Jag tänkte dra med mig min sambo om han är hemma då. Men vi nöjer oss nog med ett spår, Grimsta. Sambon orkar inte så långt och jag har nog inte så mycket att ge 4 dagar efter TEC...
Jag tänkte dra med mig min sambo om han är hemma då. Men vi nöjer oss nog med ett spår, Grimsta. Sambon orkar inte så långt och jag har nog inte så mycket att ge 4 dagar efter TEC...
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 22:06Hemifrån upp till Järva, ett varv runt spåret och hem igen blir nog rätt lagom för en torsdagseftermiddag. Det här åker in i kalendern.
Hemifrån upp till Järva, ett varv runt spåret och hem igen blir nog rätt lagom för en torsdagseftermiddag. Det här åker in i kalendern.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 16:08Huu järva behöver verkligen joggare!
Anmälde mig för järva nu iallafall =)
Huu järva behöver verkligen joggare!
Anmälde mig för järva nu iallafall =)
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 16:10Anmäla sig är bra, men det är komma i mål som räknas 🙂
Anmäla sig är bra, men det är komma i mål som räknas 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 16:14Jag tror att jag skall klara distansen =)
Finns det någon tidsgräns?
Jag tror att jag skall klara distansen =)
Finns det någon tidsgräns?
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 16:16Inte som de skrivit ut. Inte heller har de, vad jag hittat, skrivit något om att man inte får springa fler varv. Men antagligen räknas bara det första varvet isf 🙂
Inte som de skrivit ut. Inte heller har de, vad jag hittat, skrivit något om att man inte får springa fler varv. Men antagligen räknas bara det första varvet isf 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 16:17Är det en tävling trots allt? Jag är lite insnöad på tidtagning osv.
Enligt denna info så är det nummerlapp, start och prisutdelning.BILD:platform.ak.fbcdn.net/www/app_full_proxy.php?app=6009294086&v=1&size=o&cksum=73da72a1caaadcdad67e53de4f23f82c&src=h
Är det en tävling trots allt? Jag är lite insnöad på tidtagning osv.
Enligt denna info så är det nummerlapp, start och prisutdelning.
BILD:platform.ak.fbcdn.net/www/app_full_proxy.php?app=6009294086&v=1&size=o&cksum=73da72a1caaadcdad67e53de4f23f82c&src=h