Quote from Guest on 1 September 2010, 22:10Nu blev jag så inspirerad av Lena Norbergs diskussion så jag härmar henne lite och tar upp en egen tråd här.
I fjol sprang jag på 3:58:42 och då var målet endast att genomföra loppet. Hade inte en tanke på tiden.
Nu har jag däremot en tanke på tiden och
Nu blev jag så inspirerad av Lena Norbergs diskussion så jag härmar henne lite och tar upp en egen tråd här.
I fjol sprang jag på 3:58:42 och då var målet endast att genomföra loppet. Hade inte en tanke på tiden.
Nu har jag däremot en tanke på tiden och
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 22:20Kikade lite i din kalender. Du verkar bo norröver 😉 Är det kuperat där du springer? Jag blir inte klok på hur snabb du är egentligen, dina tempon varierar kraftigt mellan passen beroende på längd/väder/kupering antar jag... Det snabbaste jag hittar är 5:
Kikade lite i din kalender. Du verkar bo norröver 😉 Är det kuperat där du springer? Jag blir inte klok på hur snabb du är egentligen, dina tempon varierar kraftigt mellan passen beroende på längd/väder/kupering antar jag... Det snabbaste jag hittar är 5:
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 22:35Tack, Kalle! Vad kul det var att bli analyserad. Springer jag under 3:30 skulle jag bli grymt nöjd så då bestämmer vi det.
Jag tror också att det väldigt mycket handlar om att "våga bli trött" som du skriver. Jag ska göra mitt bästa.
Stort lycka till sj
Tack, Kalle! Vad kul det var att bli analyserad. Springer jag under 3:30 skulle jag bli grymt nöjd så då bestämmer vi det.
Jag tror också att det väldigt mycket handlar om att "våga bli trött" som du skriver. Jag ska göra mitt bästa.
Stort lycka till sj
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 22:00Kul att man kan inspirera... 😀
Jag tror på dig och jag tror på mig!! Om du klarar 3.30 så klararar jag 3.15.
Lycka till och våga TA I...(Det ska jag försöka göra.....)
Ps.
Kikade i din kalender. Underbart med vandringar kring Nikkaloukta-Keb. Har vand
Kul att man kan inspirera... 😀
Jag tror på dig och jag tror på mig!! Om du klarar 3.30 så klararar jag 3.15.
Lycka till och våga TA I...(Det ska jag försöka göra.....)
Ps.
Kikade i din kalender. Underbart med vandringar kring Nikkaloukta-Keb. Har vand
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 19:23Jag tror också på oss. 🙂 Vi får höras efteråt och se vad utfallet blev. Klart vi klarar våra mål.
Ja, det viktigste är att våga TA I. Jag ska också försöka.
Det är underbart fint där uppe. (L)
Jag tror också på oss. 🙂 Vi får höras efteråt och se vad utfallet blev. Klart vi klarar våra mål.
Ja, det viktigste är att våga TA I. Jag ska också försöka.
Det är underbart fint där uppe. (L)
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 20:28Hur gick det för dig???
Hur gick det för dig???
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 20:30Haha, jag sprang på 3:38:25. Och det får jag nog ändå vara nöjd med. Jag gav kanske inte allt, men jag gav ganska mycket. Nästa år kapar jag 20 minuter till. (H)
Hur gick det för er andra?
Haha, jag sprang på 3:38:25. Och det får jag nog ändå vara nöjd med. Jag gav kanske inte allt, men jag gav ganska mycket. Nästa år kapar jag 20 minuter till. (H)
Hur gick det för er andra?
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 20:38Som sagt var, nu såg jag hur det gick för dig, Lena. Kanon. 🙂
Som sagt var, nu såg jag hur det gick för dig, Lena. Kanon. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 21:16Grattis Ingmari!:D
Vilken fantastisk dag det var! Jag var så orolig för att det skulle regna men det blev ju perfekt löparväder!
Nu blir det LL för andra gången för mig nästa år 😉
Grattis Ingmari!:D
Vilken fantastisk dag det var! Jag var så orolig för att det skulle regna men det blev ju perfekt löparväder!
Nu blir det LL för andra gången för mig nästa år 😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 21:22Tack! Ja, det var en underbar dag. Nu persar vi nästa år. 🙂
Tack! Ja, det var en underbar dag. Nu persar vi nästa år. 🙂