Quote from Guest on 20 September 2010, 16:42Tjena! Har ett problem! Jag kan varken dricka eller äta när jag springer/underloppet utan att få håll o skit.
Kan man köra LL utan att dricka. Tanken är att springa på <2,15
/Tobbe
Tjena! Har ett problem! Jag kan varken dricka eller äta när jag springer/underloppet utan att få håll o skit.
Kan man köra LL utan att dricka. Tanken är att springa på <2,15
/Tobbe
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 16:52I September? Ja, det kan du. Jag säger inte att det är idealiskt, men om du ätit och druckit bra innan så är det heller inget stort problem. Under höst/vinter/vår har jag aldrig med mig dricka på löppass under 2t timmar, och bara ibland under sommaren.
I September? Ja, det kan du. Jag säger inte att det är idealiskt, men om du ätit och druckit bra innan så är det heller inget stort problem. Under höst/vinter/vår har jag aldrig med mig dricka på löppass under 2t timmar, och bara ibland under sommaren.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 16:57Några saker kan du göra för att förbättra utan att dricka:
* Häll vatten över huvudet för att svalka. Skölj munnen.
* Skölj munnen med sportdryck. Detta har visat sig göra så att man får mer krafter. Man kanske inte vet varför, men det kan bero på att ma
Några saker kan du göra för att förbättra utan att dricka:
* Häll vatten över huvudet för att svalka. Skölj munnen.
* Skölj munnen med sportdryck. Detta har visat sig göra så att man får mer krafter. Man kanske inte vet varför, men det kan bero på att ma
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 17:12Klart man kan, men det blir segt på slutet. Ska ju iaf vara svalt i helgen, så svettningen blir nog inte så stor. Sen kollade jag lite snabbt på din träning, och då känns ju 2,15 som en tuff målsättning även med dunderdricka?
Klart man kan, men det blir segt på slutet. Ska ju iaf vara svalt i helgen, så svettningen blir nog inte så stor. Sen kollade jag lite snabbt på din träning, och då känns ju 2,15 som en tuff målsättning även med dunderdricka?
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 18:23Då skippar vi drickan!
🙂 jag min träning har ju inte varit helt hundra 🙁
Men drömma kan man väl få göra endå? Tanken var ju 2.15 innan jag blev förkyld och den där foten och att jag började löpträningen lite för sent... men men vi får väl se... komme
Då skippar vi drickan!
🙂 jag min träning har ju inte varit helt hundra 🙁
Men drömma kan man väl få göra endå? Tanken var ju 2.15 innan jag blev förkyld och den där foten och att jag började löpträningen lite för sent... men men vi får väl se... komme