Quote from Guest on 21 July 2011, 21:22Jag vill shoppa från London marathonstore. Men det verkar inte gå att beställa något utan en fraktavgift på 15£. Japp, det blir alltså ytterligare 150kr förutom det man ska beställa. Lite saftigt tycker jag.
Någon som vet ifall jag kanske förstått saken
Jag vill shoppa från London marathonstore. Men det verkar inte gå att beställa något utan en fraktavgift på 15£. Japp, det blir alltså ytterligare 150kr förutom det man ska beställa. Lite saftigt tycker jag.
Någon som vet ifall jag kanske förstått saken
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 21:32Royal shipping är nog Med Royal Mail vilket är vår motsvarighet till Posten. 😉
Royal shipping är nog Med Royal Mail vilket är vår motsvarighet till Posten. 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 21:34Nu kanske det du ska handla bara finns på den sajten. Kolla annars på Wiggle där det är fraktfritt.
Nu kanske det du ska handla bara finns på den sajten. Kolla annars på Wiggle där det är fraktfritt.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 21:56Jo, Wiggle hade det jag ville ha. Hade. Jag hade de två grejorna jag ville ha i min "cart", men plötsligt var de borta. Slutsålda och kommer inte att finnas i deras utbud inom en snar framtid. Suck:-(
Jo, Wiggle hade det jag ville ha. Hade. Jag hade de två grejorna jag ville ha i min "cart", men plötsligt var de borta. Slutsålda och kommer inte att finnas i deras utbud inom en snar framtid. Suck:-(
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:57Trist! Kanske du kan använda det här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1056443&ScrollTo=1057239#p1057239
Edit: 15% rabatt med koden och frakten 4 pund.
Trist! Kanske du kan använda det här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1056443&ScrollTo=1057239#p1057239
Edit: 15% rabatt med koden och frakten 4 pund.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 13:11Jag skulle ha två väskor av märket Inov-8. De verkar vara slutsålda överallt där frakten är gratis. De finns däremot till exempel på amazon, men då tillkommer frakt. Jag skulle ha köpt dem från början då jag hade dem i min korg hos Wiggle. Typiskt!
Jag skulle ha två väskor av märket Inov-8. De verkar vara slutsålda överallt där frakten är gratis. De finns däremot till exempel på amazon, men då tillkommer frakt. Jag skulle ha köpt dem från början då jag hade dem i min korg hos Wiggle. Typiskt!