Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:28Herrejävlar... Men visst. Jag ska med! 2010 alltså..
Herrejävlar... Men visst. Jag ska med! 2010 alltså..
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 20:06Klart du ska Linda. Swiss i juli, L2B i september. Så var det fixat, och man behöver inte oroa sig längre för nästa säsong (H)
Klart du ska Linda. Swiss i juli, L2B i september. Så var det fixat, och man behöver inte oroa sig längre för nästa säsong (H)
Quote from Therese Linner on 15 June 2009, 20:06Som sagt: Vi kör! (L)
Som sagt: Vi kör! (L)
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 20:15Det här avgjorde saken: "This run is now an official qualifier for the Mont Blanc North Face Ultra"
Det här avgjorde saken: "This run is now an official qualifier for the Mont Blanc North Face Ultra"
Quote from Therese Linner on 15 June 2009, 20:16Förlåt för att vi hijackar årets tråd...
Fundering för 2010, kommer det alltså att gå på en vardag?
The date for that event is not yet fixed but it is likely to be either
14-15 or 21-22 of September. Our event will either be on 15th or 22nd
therefore.
Förlåt för att vi hijackar årets tråd...
Fundering för 2010, kommer det alltså att gå på en vardag?
The date for that event is not yet fixed but it is likely to be either
14-15 or 21-22 of September. Our event will either be on 15th or 22nd
therefore.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 20:26Ha ha, de måste ha gjort fel. Festivalen ligger väl på en helg, så loppet ligger på söndagen. Är jag nästan bombis på. Ingen större fara på taket, det tar väl några månader innan det spikas... jag tänker nog inte boka in några andra lopp i september 2010
Ha ha, de måste ha gjort fel. Festivalen ligger väl på en helg, så loppet ligger på söndagen. Är jag nästan bombis på. Ingen större fara på taket, det tar väl några månader innan det spikas... jag tänker nog inte boka in några andra lopp i september 2010
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 21:14Boka in torkskåpet i stället för det där här går i en vattensjuk del av södra England.
Boka in torkskåpet i stället för det där här går i en vattensjuk del av södra England.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 21:43Hahaha, precis! 🙂
Hahaha, precis! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 23:07Kan det bli mera än under jättelångt som gick i helgen?
Kan det bli mera än under jättelångt som gick i helgen?
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 02:15Riktigt bra fråga... iofs så var starten hyfsat torr men sista 50... det var svårslaget 😀
Riktigt bra fråga... iofs så var starten hyfsat torr men sista 50... det var svårslaget 😀