Quote from Guest on 24 January 2010, 09:52Historien om Lonesome Runners började i ett litet sommartorp i Blekinge när några vänner kom på besök den fjärde juli 2009. Egentligen inget konstigt, det hade de gjort tidigare år också, men det som skiljde nu var att alla, helt oberoende av varandra, ha
Historien om Lonesome Runners började i ett litet sommartorp i Blekinge när några vänner kom på besök den fjärde juli 2009. Egentligen inget konstigt, det hade de gjort tidigare år också, men det som skiljde nu var att alla, helt oberoende av varandra, ha
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 10:02Cool klubb (t+)
Cool klubb (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 10:04(t+)
fast jag hittar er inte på facebook?
(t+)
fast jag hittar er inte på facebook?
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 10:20Hej, ni får söka i "grupper" efter Lonesome Runners. Det finns bara en sådan.
/Fredric -kapten
Hej, ni får söka i "grupper" efter Lonesome Runners. Det finns bara en sådan.
/Fredric -kapten
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 19:04Synnerlig rolig tävling! Jag ska självklart vara med!
Synnerlig rolig tävling! Jag ska självklart vara med!
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 20:28Kul! Sånt här gillar jag, finns fler "lopp" av samma typ 🙂
Kul! Sånt här gillar jag, finns fler "lopp" av samma typ 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 21:35Jättekul initiativ....mera sådana häringa tack.
Facebook...är det de här matlagningsprogrammet????? Jättebra med fina mat-tips för dom som kutar å tränar en massa...ska se om jag kan komma in där å få några nya tips. Grytor gillar jag mest!?
Jättekul initiativ....mera sådana häringa tack.
Facebook...är det de här matlagningsprogrammet????? Jättebra med fina mat-tips för dom som kutar å tränar en massa...ska se om jag kan komma in där å få några nya tips. Grytor gillar jag mest!?
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 18:57Alla är välkomna (på sitt alldeles egna sätt), men ska ni vara med i resultatlistan får ni söka medlemskap - så släpper jag in er i facebookgruppen.
Och glöm inte festen och fyrverkerierna vid midnatt.😉
/Fredric, Lonesome Runners
Alla är välkomna (på sitt alldeles egna sätt), men ska ni vara med i resultatlistan får ni söka medlemskap - så släpper jag in er i facebookgruppen.
Och glöm inte festen och fyrverkerierna vid midnatt.
😉
/Fredric, Lonesome Runners
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 13:39Dagens sensation: Vi har lagt till en "mile" som gren.
För att den är fin - och lite utrotningshotad.http://www.funbeat.se/_images/smiley/008.gif
Dagens sensation: Vi har lagt till en "mile" som gren.
För att den är fin - och lite utrotningshotad.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 23:06Hmm, fasen. Knäproblem, kan inte vara med på tävlingen, vilar från löpning i en månad.
Jag får nöja mig med att meditera och visualisera mig som deltagande.. 🙂
Kör hårt!
Hmm, fasen. Knäproblem, kan inte vara med på tävlingen, vilar från löpning i en månad.
Jag får nöja mig med att meditera och visualisera mig som deltagande.. 🙂
Kör hårt!