Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 23:08Jag har lite problem med både starttid (sitter på ett flygplan, man kan iof nog få ihop en mile i mittgången men undrar om det är uppskattat....) samt att jag springer ett 12.3 km lopp (som Lonesome Runner såklart) på morgonen i Messery, Frankrike (vid Ge
Jag har lite problem med både starttid (sitter på ett flygplan, man kan iof nog få ihop en mile i mittgången men undrar om det är uppskattat....) samt att jag springer ett 12.3 km lopp (som Lonesome Runner såklart) på morgonen i Messery, Frankrike (vid Ge
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 14:17Okej, då kör vi idag! Lonesome Runners första klubbmästerskap. Vi fyller ett år och firar vår självständighet med ett:
Happy 4:th of july!
/Captain
Okej, då kör vi idag! Lonesome Runners första klubbmästerskap. Vi fyller ett år och firar vår självständighet med ett:
Happy 4:th of july!
/Captain
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 14:37Funderar på att faktiskt springa en mile ikväll. jag är ju faktiskt i England då...
Funderar på att faktiskt springa en mile ikväll. jag är ju faktiskt i England då...
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 16:49Jag körde en Lonesome Runners Streak idag på hela underbara 2,5 km...den gick på 16:41...men i 32,0 grad C värme. Ska man anmäla sig som medlem kanske....ehe..????????
Jag körde en Lonesome Runners Streak idag på hela underbara 2,5 km...den gick på 16:41...men i 32,0 grad C värme. Ska man anmäla sig som medlem kanske....ehe..????????
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 00:45Det tycker jag du ska göra, Kjell. 🙂
Det tycker jag du ska göra, Kjell. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 07:21Såklart du ska Kjell! Om inte bara för att få använda våra grymt snygga klubbtröjor!
Dessutom känner man sig mindre ensam på sina löprundor 😉
Såklart du ska Kjell! Om inte bara för att få använda våra grymt snygga klubbtröjor!
Dessutom känner man sig mindre ensam på sina löprundor 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 14:57Ja häng på Kjell. Jag gjorde det och vann ett fint pris av mig själv. Det var både stort och starkt (och jättegott!) (V)
Ja häng på Kjell. Jag gjorde det och vann ett fint pris av mig själv. Det var både stort och starkt (och jättegott!) (V)