Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:51är Bjäre Runt eller Vombsjön = dyrt kaos
är Bjäre Runt eller Vombsjön = dyrt kaos
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:52finns ju en himla massa lopp i motionskalendern som du rakt av avfärdar som dyrt kaos
finns ju en himla massa lopp i motionskalendern som du rakt av avfärdar som dyrt kaos
Quote from ellen olsson on 7 April 2009, 20:56Jaså? Jag kanske inte tycker att de håller måttet på andra punkter.
Jag ska villigt erkänna att jag inte cyklat alla lopp i Sverige men alla lopp jag cyklat utanför Sverige "spöar" lätt alla lopp jag cyklat i Sverige om man räknar bort de tidigare nämnda.
Jaså? Jag kanske inte tycker att de håller måttet på andra punkter.
Jag ska villigt erkänna att jag inte cyklat alla lopp i Sverige men alla lopp jag cyklat utanför Sverige "spöar" lätt alla lopp jag cyklat i Sverige om man räknar bort de tidigare nämnda.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:56mina referensramar är mina referensramar och sträcker sig i sin ambition inte längre än så
mina referensramar är mina referensramar och sträcker sig i sin ambition inte längre än så
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:18Vad är ett bra lopp? Ett man vinner?
Vad är ett bra lopp? Ett man vinner?
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:27Roslagshösten tyckte jag var bra. Seriöst arrangemang, det finns olika fartgrupper med erfarna ledare om man vill följa med dem. Lagom långa sträckor, fina depåer, bra vägar mestadels. Som motionslopp var det utmärkt, dessutom med möjlighet att få "träna"
Roslagshösten tyckte jag var bra. Seriöst arrangemang, det finns olika fartgrupper med erfarna ledare om man vill följa med dem. Lagom långa sträckor, fina depåer, bra vägar mestadels. Som motionslopp var det utmärkt, dessutom med möjlighet att få "träna"
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:32Borde inte fler då släppa grötskålen och våga sig bort från VR?
Borde inte fler då släppa grötskålen och våga sig bort från VR?
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:40Absolut. Jag har tänkt köra i år då mitt lopp förra året blev rätt fel pga ny cykel som jag inte suttit in, inte bett om hjälp att ställa in, för få mil och övermod. I år är tanken att komma ner rejält i tid och ha ett bekvämt lopp. Sen vet jag inte om de
Absolut. Jag har tänkt köra i år då mitt lopp förra året blev rätt fel pga ny cykel som jag inte suttit in, inte bett om hjälp att ställa in, för få mil och övermod. I år är tanken att komma ner rejält i tid och ha ett bekvämt lopp. Sen vet jag inte om de
Quote from Lena O on 7 April 2009, 23:19Dyrtkaos kanske det är, men billigare än utomlands bli det alltid.
Och kanske de blev kaos för att just du deltog i dem? How will you ever know 😉
Dyrtkaos kanske det är, men billigare än utomlands bli det alltid.
Och kanske de blev kaos för att just du deltog i dem? How will you ever know 😉
Quote from ellen olsson on 7 April 2009, 23:31Kaoset syftar främst på VR. Övriga punkter uppfylls knappt av några icke-tävlingar i Sverige...
VR missar stenhårt på säkerheten.
Kaoset syftar främst på VR. Övriga punkter uppfylls knappt av några icke-tävlingar i Sverige...
VR missar stenhårt på säkerheten.