Quote from Guest on 7 August 2011, 14:43Någon som vet nå lopp i Grekland nästa sommar? Jag vet om Olympia-loppet, vilket är mkt intressant men kanske lite väl tufft... Vill ha fler förslag! Svårt att hitta något på nätet.
/Lina
Någon som vet nå lopp i Grekland nästa sommar? Jag vet om Olympia-loppet, vilket är mkt intressant men kanske lite väl tufft... Vill ha fler förslag! Svårt att hitta något på nätet.
/Lina
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 14:53Det enda jag kommer att tänka på:
http://www.spartathlon.gr/main.php
Det enda jag kommer att tänka på:
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 18:36Tack för tipset 🙂 Verkar kul! Tyvärr var det inte på sommaren, vilket verkar svårt att hitta nåt...
Tack för tipset 🙂 Verkar kul! Tyvärr var det inte på sommaren, vilket verkar svårt att hitta nåt...
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 07:12För varmt på sommaren kanske?
För varmt på sommaren kanske?
Quote from Funbeat user on 9 August 2011, 20:59Är på Kreta just nu denna veckan och har kört 2 pass hittills. Ett kl 10.30, nästan olidigt och ett svalt pass kl 7.
Efter det passet på förmiddagen, så vet jag att jag aldrig skulle anmäla mig till ett lopp i Grekland på sommaren. (H)
Är på Kreta just nu denna veckan och har kört 2 pass hittills. Ett kl 10.30, nästan olidigt och ett svalt pass kl 7.
Efter det passet på förmiddagen, så vet jag att jag aldrig skulle anmäla mig till ett lopp i Grekland på sommaren. (H)
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 10:21Jag vet det är tufft. Var själv 1 vecka i Parga denna sommar o körde 5 av 7 dagar. Bara backar så långt ögat kunde nå. Men kroppen vande sig... Visst tufft som attan. Men kul 🙂
Jag vet det är tufft. Var själv 1 vecka i Parga denna sommar o körde 5 av 7 dagar. Bara backar så långt ögat kunde nå. Men kroppen vande sig... Visst tufft som attan. Men kul 🙂