Quote from Guest on 19 May 2015, 15:44Lite brådis här. Loppet är idag kl 19...om 4 timmar. Ett 5 km lopp.
Jag känner mig lite krasslig, lite hängig, lite småont i kroppen. Ingen feber, ingen förkylning.
Vad skulle ni gjort?
Lite brådis här. Loppet är idag kl 19...om 4 timmar. Ett 5 km lopp.
Jag känner mig lite krasslig, lite hängig, lite småont i kroppen. Ingen feber, ingen förkylning.
Vad skulle ni gjort?
Quote from Funbeat user on 19 May 2015, 15:54Hoppat runt i några minuter och känt efter hur pulsen beter sig. Jag är hypokondrisk så känner mig alltid sjuk innan lopp men har hittills aldrig varit det.
Hoppat runt i några minuter och känt efter hur pulsen beter sig. Jag är hypokondrisk så känner mig alltid sjuk innan lopp men har hittills aldrig varit det.
Quote from Funbeat user on 19 May 2015, 16:13Stannat hemma alt hejat på kompisarna och sedan hade jag anmält mig till ett annat 5K lopp längre fram. Mycket roligare att tävla när kroppen är 100.
Stannat hemma alt hejat på kompisarna och sedan hade jag anmält mig till ett annat 5K lopp längre fram. Mycket roligare att tävla när kroppen är 100.
Quote from Funbeat user on 20 May 2015, 21:45Jag stannade hemma. Det var rätt val för jag känner mig lite sämre idag!
Jag stannade hemma. Det var rätt val för jag känner mig lite sämre idag!