Quote from Guest on 13 August 2010, 15:48Var det ingen annan som sprang eller joggade i Form loppet i onsdags. Var det bara gamla jag???? Det blev inte ngt bra tid heller för mig, det va så himla trångt från början tappade nästan lusten att jogga. Men det är nu gjort. Ha det bra/Maire 😀
Var det ingen annan som sprang eller joggade i Form loppet i onsdags. Var det bara gamla jag???? Det blev inte ngt bra tid heller för mig, det va så himla trångt från början tappade nästan lusten att jogga. Men det är nu gjort. Ha det bra/Maire 😀
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 15:58Du var säkert helt ensam ja..
Du var säkert helt ensam ja..
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 16:11Jag sprang inte i onsdags men kommer att springa iformloppet den 31/8 i Malmö...
Jag sprang inte i onsdags men kommer att springa iformloppet den 31/8 i Malmö...
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 20:25Titta på "tävlingar" så ser du vilka här på FunBeat som lagt loppet i sin kalender
40 har tävlingen i sin kalender:
Bettina Dahlbacka, Maire Lautakoski, Marie Shilvock, Åsa Svahn, Åsa Lovén, Anna Svärd, Karin B, Fröken Johansson, Annette Wallqvist, Kajs
Titta på "tävlingar" så ser du vilka här på FunBeat som lagt loppet i sin kalender
40 har tävlingen i sin kalender:
Bettina Dahlbacka, Maire Lautakoski, Marie Shilvock, Åsa Svahn, Åsa Lovén, Anna Svärd, Karin B, Fröken Johansson, Annette Wallqvist, Kajs
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 22:33Jag sprang 10 km 🙂 väldigt trevligt lopp tycker jag.
Jag sprang 10 km 🙂 väldigt trevligt lopp tycker jag.
Quote from Lotta Lindström on 13 August 2010, 22:42Och jag sprang 5...
Och jag sprang 5...
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:00Jag sprang 5 i onsdags. Brutalt trångt i början, men ett trevligt lopp. 🙂
Jag sprang 5 i onsdags. Brutalt trångt i början, men ett trevligt lopp. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 18:49Det var roligt att det va så många som var med i Form loppet.
Det var roligt att det va så många som var med i Form loppet.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 08:14Jag sprang 10km.Mkt trevligt lopp, hoppas det kommer tillbaka nästa år:-)
Jag sprang 10km.Mkt trevligt lopp, hoppas det kommer tillbaka nästa år:-)
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 08:24Jag knep 11:e platsen på 43.36. Hade jag varit lite fräschare i benen hade jag satsat mot topp 5 🙂
Jag knep 11:e platsen på 43.36. Hade jag varit lite fräschare i benen hade jag satsat mot topp 5 🙂