Quote from Guest on 8 January 2015, 09:21Hej!
Någon som har några erfarenheter av Lunarglide 6 som löparsko?
Hur är lästbredden? Har ett par Nike Air Pegasus idag som jag är nöjd med men som är några år.
Hej!
Någon som har några erfarenheter av Lunarglide 6 som löparsko?
Hur är lästbredden? Har ett par Nike Air Pegasus idag som jag är nöjd med men som är några år.
Quote from Funbeat user on 8 January 2015, 09:31Jag har avverkat två par av Lunarglide 5 (det ser inte ut att vara några större skillnader mot sexan) och tycker de är mycket sköna. Har också haft Pegasus innan och det har funkat med samma storlek för mig. Min enda invändning är att mesh-tyget på ovansi
Jag har avverkat två par av Lunarglide 5 (det ser inte ut att vara några större skillnader mot sexan) och tycker de är mycket sköna. Har också haft Pegasus innan och det har funkat med samma storlek för mig. Min enda invändning är att mesh-tyget på ovansi
Quote from Christer Berg on 8 January 2015, 09:57Tack för svar 🙂
Är det ungefär samma sorts sko med funktion och dämpning? Är en tyngre löpare så det ställer ju vissa krav på dämpningen.
Tack för svar 🙂
Är det ungefär samma sorts sko med funktion och dämpning? Är en tyngre löpare så det ställer ju vissa krav på dämpningen.
Quote from Funbeat user on 9 January 2015, 10:44Ok, nu ger jag mig ut på tunn is här och pratar bara utifrån hur jag upplevde skorna: Båda känns ungefär lika dämpade, kanske att jag upplevde Pegasus som lite mjukare eller svampigare. Men det är nog en smaksak. Det jag gillade sämst med Pegasusen var at
Ok, nu ger jag mig ut på tunn is här och pratar bara utifrån hur jag upplevde skorna: Båda känns ungefär lika dämpade, kanske att jag upplevde Pegasus som lite mjukare eller svampigare. Men det är nog en smaksak. Det jag gillade sämst med Pegasusen var at
Quote from Christer Berg on 9 January 2015, 11:09Har inget Löplabbet på nära håll tyvärr men det kommer jag definitivt göra nästa gång jag ska upp till huvudkontoret i Uppsala 🙂
Tack för hjälpen.
Har inget Löplabbet på nära håll tyvärr men det kommer jag definitivt göra nästa gång jag ska upp till huvudkontoret i Uppsala 🙂
Tack för hjälpen.