Quote from Guest on 30 September 2010, 13:21Inbjudan till föreläsning med Pasi Salonen 20/11, en av Sveriges populäraste föreläsare inom träning/inspiration/motivation.
Pasi är en hängiven tränings människa, med siktet inställt på Hawaii Ironman-2010.
Han skriver i Runner World mm .
Trots sin höga
Inbjudan till föreläsning med Pasi Salonen 20/11, en av Sveriges populäraste föreläsare inom träning/inspiration/motivation.
Pasi är en hängiven tränings människa, med siktet inställt på Hawaii Ironman-2010.
Han skriver i Runner World mm .
Trots sin höga
Quote from Panama B on 30 September 2010, 13:31Var?!?!
Var?!?!
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 14:04Hmm, jag läser visst inbjudan lite slarvigt. Det är uppe i Frostavallen, det står i rubriken i PDF:en...
Kanske lite svårt att veta om man inte vet att Frostavallen är ett ställe.. 🙂
EDIT: Så för att vara lite extra tydlig:
Plats: Frostavallen i Hö
Hmm, jag läser visst inbjudan lite slarvigt. Det är uppe i Frostavallen, det står i rubriken i PDF:en...
Kanske lite svårt att veta om man inte vet att Frostavallen är ett ställe.. 🙂
EDIT: Så för att vara lite extra tydlig:
Plats: Frostavallen i Hö
Quote from Panama B on 30 September 2010, 15:06Jag var sjuk på mellanstadiet då man gick igenom Skånes i geografin tror jag... http://www.frostavallen.se/
Jag var sjuk på mellanstadiet då man gick igenom Skånes i geografin tror jag... http://www.frostavallen.se/
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 15:31Är det någon som vet om han har planerat in någon föreläsning närmare stockholm/uppsala?
Är det någon som vet om han har planerat in någon föreläsning närmare stockholm/uppsala?
Quote from Panama B on 30 September 2010, 15:38Är han bra så skulle väl vi kunna göra det som ett "funbeat" event?!?
Är han bra så skulle väl vi kunna göra det som ett "funbeat" event?!?
Quote from ellen olsson on 30 September 2010, 15:45Är det inte läge att ändra rubriken och byta ut ordet "Lyssna" mot "Hör"... 😉
Är det inte läge att ändra rubriken och byta ut ordet "Lyssna" mot "Hör"... 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 15:52låter roligt med ett funbeat event
låter roligt med ett funbeat event
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:39Vad är det för mat o dryck, Eisbein och Red Bull?
Vad är det för mat o dryck, Eisbein och Red Bull?
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 07:58REMINDER: Sista anmälan passeras alldelens strax, så är man sugen att komma så är det dags att anmäla sig nu.
REMINDER: Sista anmälan passeras alldelens strax, så är man sugen att komma så är det dags att anmäla sig nu.