Quote from Guest on 14 August 2013, 10:06Ni som har ett par "iron-distanser" innanför västen: "måste" det va en M-dot, dvs IronMan-märkt, för att få den där heeeelt fulla upplevelsen första gången man kör 226 km? Eller är Challenge Family lika bra arrangemang med samma drag runt? Funtar på att k
Ni som har ett par "iron-distanser" innanför västen: "måste" det va en M-dot, dvs IronMan-märkt, för att få den där heeeelt fulla upplevelsen första gången man kör 226 km? Eller är Challenge Family lika bra arrangemang med samma drag runt? Funtar på att k
Quote from Elias Engqvist on 14 August 2013, 10:16För mig är det distansen som är intressant - inte vem som får mina pengar!
För mig är det distansen som är intressant - inte vem som får mina pengar!
Quote from Jonas Täng on 14 August 2013, 11:03Jag körde några Järnmannen i Kalmar innan den blev IM. Jättebra arrangemang.
Jag har gjort ett par Challenge i Köpenhamn innan den blev IM. Jättebra arrangemang.
Och nu på väg till min andra IM Kalmar. Jättebra förra året.För mig är det distansen som
Jag körde några Järnmannen i Kalmar innan den blev IM. Jättebra arrangemang.
Jag har gjort ett par Challenge i Köpenhamn innan den blev IM. Jättebra arrangemang.
Och nu på väg till min andra IM Kalmar. Jättebra förra året.
För mig är det distansen som
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 16:04Vilket för mig till en fundering jag haft tidigare. Har inte Challenge-familjen också ett "World Championship" någonstans?
Vilket för mig till en fundering jag haft tidigare. Har inte Challenge-familjen också ett "World Championship" någonstans?
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 16:51Thnx! Ja... Challenge har dessutom mer att välja på, på hösten än M-dot (som mest verkar vänta på Kona eller har race på andra kontinenter). Challenge har ju Henley, Almere och Barcelona. Blir nog ngn av dem då. Men... Att anmäla sig e ju en sak. Haha...
Thnx! Ja... Challenge har dessutom mer att välja på, på hösten än M-dot (som mest verkar vänta på Kona eller har race på andra kontinenter). Challenge har ju Henley, Almere och Barcelona. Blir nog ngn av dem då. Men... Att anmäla sig e ju en sak. Haha...
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 22:07Tror ni att IM kommer att fortsätta med 2 tävlingar samma helg med 11 mils avstånd? (Kalmar och Köpenhamn)
Tror ni att IM kommer att fortsätta med 2 tävlingar samma helg med 11 mils avstånd? (Kalmar och Köpenhamn)
Quote from Ulrika Ekelund on 14 August 2013, 22:43Ja fast inte så nära varandra i tid.
Och det är allt liiiite längre än 11 mil mellan Kalmar och Danmark.
Ja fast inte så nära varandra i tid.
Och det är allt liiiite längre än 11 mil mellan Kalmar och Danmark.
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 22:50If they are both full then yes - a dream scenario for them... They pack up their IM trucks and just drive a few hours (instead of days) to the next venue...
If they are both full then yes - a dream scenario for them... They pack up their IM trucks and just drive a few hours (instead of days) to the next venue...
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 23:14Typ 33 mil.
Typ 33 mil.
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 01:17Sorry, kollade den här: http://www.avståndstabell.se/kalmar-k%C3%B6penhamn/
Sorry, kollade den här: http://www.avståndstabell.se/kalmar-k%C3%B6penhamn/