Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonM-dot (IronMan) vs Challenge?
You need to log in to create posts and topics.

12

Simon, det är knappast något "Dream scenario" för WTC att ha två tävlingar dagen efter varandra, det finns inte en chans att hinna transportera någon utrustning från den ena orten till den andra när loppet pågår till 23 på ena stället och startar 07 (8 ti

Challenge har Europamästerskapet (Vichy i FRA på Ironman och Barcelona på HIM) eftersom de har avtal med ETU som står under ITU. Årets europamästare på HIM är Javier Gomez som vann Challenge half i Barcelona och inte vinnaren utav WTC:s Wiesbaden fastän d

Mnja, ITU och WTC är hyfsat överens också. Man får skilja på ITUs långdistans (4/120/30) och WTCs IM. ITU har gett WTC rätten att kalla IM Hawaii för VM på IM-distans.
När det gäller HIM-distans vet jag inte, men det är väl ingen som tar på allvar? (jag r

De är hyfsat överens men det finns ju lite regler som skiljer de åt med material osv jag vet att avståndet för mellan cyklister har varit olika men jag vet inte om de har ändrats för att vara lika. Det bästa är ju att alla är överens och att det inte blir

Hi Stefan!!

Helt rätt!! I was thinking two things at the same time but only wrote one of them down!

What I thought (amongst other things) was this: NEXT year they can move one of them by a week - so they have them two weekends in a row, and drive a few

12