Quote from Guest on 25 January 2007, 22:57Som en del säkert märkt så spårar en del diskussioner ur eller helt enkelt blir inaktuella. Från och med nu finns möjligheten för er som är gruppadministratören att låsa diskussioner. Låsmöjligheten finns sist i efter varje diskussion (syns ej för er som
Som en del säkert märkt så spårar en del diskussioner ur eller helt enkelt blir inaktuella. Från och med nu finns möjligheten för er som är gruppadministratören att låsa diskussioner. Låsmöjligheten finns sist i efter varje diskussion (syns ej för er som
Quote from Lena O on 25 January 2007, 23:07Fint Olle, vad säga du om Sticky tråda till Grupper?
Fint Olle, vad säga du om Sticky tråda till Grupper?
Quote from Magnus Gelang on 26 January 2007, 08:51Kommer de låsta diskussionerna fortfarande vara läsbara? Är låsningen bara för nya inlägg eller låses det även för läsning?
Kommer de låsta diskussionerna fortfarande vara läsbara? Är låsningen bara för nya inlägg eller låses det även för läsning?
Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 08:58Om man låser en diskussion av misstag, finns det då möjlighet att öppna den igen? Det finns massor av urspårade trådar inom gruppen Långfärdsskridskor, det kommer bli aktuellt att låsa nästan allt 😉
Kul Olle med alla förändringar, vilken ketchupeffekt!
Om man låser en diskussion av misstag, finns det då möjlighet att öppna den igen? Det finns massor av urspårade trådar inom gruppen Långfärdsskridskor, det kommer bli aktuellt att låsa nästan allt 😉
Kul Olle med alla förändringar, vilken ketchupeffekt!
Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 09:28Gary: Vad menar du med Sticky trådar?
Ja, man kan låsa upp trådar som låsts. De försvinner inte heller utan det blir bara inte möjligt att skriva nytt inlägg i dem.
Gary: Vad menar du med Sticky trådar?
Ja, man kan låsa upp trådar som låsts. De försvinner inte heller utan det blir bara inte möjligt att skriva nytt inlägg i dem.
Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 09:46Jag har en tråd som vägrar bli läst den kommer tillbaka hela tiden!!! jag blir nästan tokig på den! Skulle bli glad om någon berättade var av-knappen satt 😉
Jag har en tråd som vägrar bli läst den kommer tillbaka hela tiden!!! jag blir nästan tokig på den! Skulle bli glad om någon berättade var av-knappen satt 😉
Quote from Camilla Höög on 26 January 2007, 09:47Sticky-trådar är trådar som alltid hamnar överst i gruppen oberoende av när senaste inlägg var. Om det är flera sticky-trådar så bör de nog inbördes sorteras efter datum.
Mata Hari, vilken tråd är det?
Sticky-trådar är trådar som alltid hamnar överst i gruppen oberoende av när senaste inlägg var. Om det är flera sticky-trådar så bör de nog inbördes sorteras efter datum.
Mata Hari, vilken tråd är det?
Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 09:51ljusspåret i rinkeby en GPS tråd
ljusspåret i rinkeby en GPS tråd
Quote from Camilla Höög on 26 January 2007, 10:30Den försvann för mig direkt...
Så även om du har tittat på senaste inlägget så står det fortfarande markerat som olästa diskussionsinlägg och att på "Min startsida" så dyker det upp en gul rad med länk dit?
Den försvann för mig direkt...
Så även om du har tittat på senaste inlägget så står det fortfarande markerat som olästa diskussionsinlägg och att på "Min startsida" så dyker det upp en gul rad med länk dit?
Quote from Magnus Gelang on 26 January 2007, 10:33Kanonidé att man ska kunna läsa trådarna men ej skriva nya inlägg i dem 🙂
Kanonidé att man ska kunna läsa trådarna men ej skriva nya inlägg i dem 🙂