Quote from mårten jansson on 26 January 2007, 15:00Jag hade jättegärna velat kunna "klistra" en välkomsstråd... det hade hjälpt en del 🙂
Jag hade jättegärna velat kunna "klistra" en välkomsstråd... det hade hjälpt en del 🙂
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 11:30Mitt förslag, då de som äger tråden ej alltid är de som ser att tråden behöver låsas. Ett tilllägg till funktionen kan vara mitt förslag, se nedan.
Jag har ett förslag att Funbeat börjar använda sig av moderator principen.
Man har ett antal frivilliga so
Mitt förslag, då de som äger tråden ej alltid är de som ser att tråden behöver låsas. Ett tilllägg till funktionen kan vara mitt förslag, se nedan.
Jag har ett förslag att Funbeat börjar använda sig av moderator principen.
Man har ett antal frivilliga so
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 11:51Den personen som har skapat en grupp får ju stå för administratörandet 😛 Så det är nog inga problem, man borde kunna ge befogenheter till fler personer för att stoppa trådar osv.
Den personen som har skapat en grupp får ju stå för administratörandet 😛 Så det är nog inga problem, man borde kunna ge befogenheter till fler personer för att stoppa trådar osv.
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 11:57Marie, moderator principen är just det. Flashback har en utmärkt fungerande sådan princip. De har tillåtelse att stoppa tråden eller att flytta den om den hamnat fel.
Marie, moderator principen är just det. Flashback har en utmärkt fungerande sådan princip. De har tillåtelse att stoppa tråden eller att flytta den om den hamnat fel.
Quote from Funbeat user on 24 February 2007, 12:50Flashback är ett av de sämsta exemplena på forum dock 😛
Flashback är ett av de sämsta exemplena på forum dock 😛
Quote from Therese Woodhill on 24 February 2007, 13:05Fortsätter tråden i http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=25866 där det redan finns en tråd i detta ämna. Flyttar mig dit. Punkt slut
Fortsätter tråden i http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=25866 där det redan finns en tråd i detta ämna. Flyttar mig dit. Punkt slut
Quote from Lena O on 24 February 2007, 13:06Jag har skapat en egen grupp där jag har bett Olle att ge flera Admin status.
Inte för att de ska övervaka, saken är, tillhör man en grupp. så läsa man det mesta i den oxå. Men för att kunna sätta upp kalenderhändelser i framtiden rörande sina egna aktivi
Jag har skapat en egen grupp där jag har bett Olle att ge flera Admin status.
Inte för att de ska övervaka, saken är, tillhör man en grupp. så läsa man det mesta i den oxå. Men för att kunna sätta upp kalenderhändelser i framtiden rörande sina egna aktivi