Quote from Guest on 3 September 2009, 15:26Hej,
Jag har genom jobbet fått en förfrågan om möjligheterna för en typ 20årig amerikansk tjej att träna och tävla löpning i Sverige under våren. Jag har inte jättemycket info än men hon är "sprinter" i ett "track team" på sitt college hemma i USA. Har ja
Hej,
Jag har genom jobbet fått en förfrågan om möjligheterna för en typ 20årig amerikansk tjej att träna och tävla löpning i Sverige under våren. Jag har inte jättemycket info än men hon är "sprinter" i ett "track team" på sitt college hemma i USA. Har ja
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:36Skall det vara på nån särskild plats i Sverige?
Hur som helst kan nog ditt lokala friidrottsförbund tipsa om bra klubbar.
(Sprint är banlöpning 60-400 meter.)
Skall det vara på nån särskild plats i Sverige?
Hur som helst kan nog ditt lokala friidrottsförbund tipsa om bra klubbar.
(Sprint är banlöpning 60-400 meter.)
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:37Oj, förlåt! Stockholm är det som gäller.
Oj, förlåt! Stockholm är det som gäller.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:40Aha, där har jag dålig koll på klubbarna.
Men det dyker nog upp bra förslag här.
Aha, där har jag dålig koll på klubbarna.
Men det dyker nog upp bra förslag här.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:02Studenterna har en sprintsektion. Inte lika stor som långdistansgruppen, men mycket livaktig.
Studenterna har en sprintsektion. Inte lika stor som långdistansgruppen, men mycket livaktig.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:26Spårvägen. Tureberg. Hammarby friidrott. Lidingö. Hässelby. m fl. Kolla med STOCKHOLM FRIIDROTTSFÖRBUND • SMIDESVÄGEN 5, 3 TR, SOLNA • TELEFON 08 627 40 00 • E-POST: FRIIDROTT@STOCKHOLMSIDROTTEN.SE
Spårvägen. Tureberg. Hammarby friidrott. Lidingö. Hässelby. m fl. Kolla med STOCKHOLM FRIIDROTTSFÖRBUND • SMIDESVÄGEN 5, 3 TR, SOLNA • TELEFON 08 627 40 00 • E-POST: FRIIDROTT@STOCKHOLMSIDROTTEN.SE
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 09:46Man tackar! 😀
Man tackar! 😀