Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:07Ja, jag förstår vad du menar! Jo, men det låter faktiskt som en rätt bra idé.
Träningstyp: Löpning
Övning: LångdistansTyp? Eller?
Ja, jag förstår vad du menar! Jo, men det låter faktiskt som en rätt bra idé.
Träningstyp: Löpning
Övning: Långdistans
Typ? Eller?
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2009, 21:47AM: Du måste ta bort punkten i slutet på länken annars funkar det inte!
Jag hjälper till: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=543555
AM: Du måste ta bort punkten i slutet på länken annars funkar det inte!
Jag hjälper till: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=543555
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:49Tackar tackar. Tog bort punkten där uppe iaf.
Tackar tackar. Tog bort punkten där uppe iaf.
Quote from Therese Woodhill on 27 October 2009, 08:51en ruta helt enkelt där man själv väljer vad man vill kalla sitt pass. Det är ju bara att lägga in en fristående ruta i skriptet. Under den befintliga rullgardinen som benämner "ange namn på passet".
en ruta helt enkelt där man själv väljer vad man vill kalla sitt pass. Det är ju bara att lägga in en fristående ruta i skriptet. Under den befintliga rullgardinen som benämner "ange namn på passet".
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 08:55Johan: nä... Inte så.
Johan: nä... Inte så.
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2009, 09:15Då kunde man ta bort alla jättekonstiga varianter av ffa Löpning o Cykling
Då kunde man ta bort alla jättekonstiga varianter av ffa Löpning o Cykling
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 09:16Fast... Jag pratade alltså om ÖVNINGAR, inte om träningstyper. (#)
Fast... Jag pratade alltså om ÖVNINGAR, inte om träningstyper. (#)
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2009, 09:17Ah, har aldrig sysslat med sånt, då vilar jag min låda.
Ah, har aldrig sysslat med sånt, då vilar jag min låda.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 09:20Fast... Du har rätt, om man hade mer frihet över övningarna, skulle träningstypslistan kunna vara kortare och man skulle kunna använda övningarna som finjustering av träningstypen (se ovan). Så du är ju inte _helt_ ute och cyklar... eller det kanske du är
Fast... Du har rätt, om man hade mer frihet över övningarna, skulle träningstypslistan kunna vara kortare och man skulle kunna använda övningarna som finjustering av träningstypen (se ovan). Så du är ju inte _helt_ ute och cyklar... eller det kanske du är
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2009, 09:25Nä, för tillfället cyklar jag mest på måndagar o onsdagar!
Nä, för tillfället cyklar jag mest på måndagar o onsdagar!