Quote from Guest on 11 October 2010, 00:51Vanda halvmara gick på 1.58.31 idag, 9 min bättre än Esbo för en månad sen! Nu vill jag hitta program att "förädla"; halvmara på 1.45 och maratonpremiär på sådär under 4 timmar!
Vanda halvmara gick på 1.58.31 idag, 9 min bättre än Esbo för en månad sen! Nu vill jag hitta program att "förädla"; halvmara på 1.45 och maratonpremiär på sådär under 4 timmar!
Quote from Panama B on 11 October 2010, 01:01http://beta.marathon.se/
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:42Tack för länken, verkar motsvara mina behov!
Tack för länken, verkar motsvara mina behov!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 15:19Grattis till det nya rekordet! (t+)
Grattis till det nya rekordet! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 20:15Mål för nästa säsong....eller kanske vad jag hoppas av nästa säsong.
Helt frisk å inte ha mera skador än dom där vanliga liksom.
Kunna kuta dom loppen som jag vill kuta...utan att behöva stryka ett,två,tre...som den här sommaren....shit..!
I år blir det e
Mål för nästa säsong....eller kanske vad jag hoppas av nästa säsong.
Helt frisk å inte ha mera skador än dom där vanliga liksom.
Kunna kuta dom loppen som jag vill kuta...utan att behöva stryka ett,två,tre...som den här sommaren....shit..!
I år blir det e
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 09:51Första halvåret 2010 var lysande med pers i princip varje lopp och klarad målsättning, sub 3h i Stockholm marathon. Sen kom en skada emellan så övriga säsongsmål (halvmara sub 1.24, Lidingö sub 2.10) sket sig.
2011 ska jag knapra några minuter till i STo
Första halvåret 2010 var lysande med pers i princip varje lopp och klarad målsättning, sub 3h i Stockholm marathon. Sen kom en skada emellan så övriga säsongsmål (halvmara sub 1.24, Lidingö sub 2.10) sket sig.
2011 ska jag knapra några minuter till i STo
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 18:56Ok, tack för kommentarerna och tankarna. Lutar åt en maratonpremiär i mitten av maj och till dess träning med huvudet i behåll. Det skall nog inte vara så omöjligt att gå under fyra timmar med en hel träning utan skador och lämpligt väder under loppet! Så
Ok, tack för kommentarerna och tankarna. Lutar åt en maratonpremiär i mitten av maj och till dess träning med huvudet i behåll. Det skall nog inte vara så omöjligt att gå under fyra timmar med en hel träning utan skador och lämpligt väder under loppet! Så